Zaostřeno na úklid a kvalitu vody v Aquaparku Příbram: Nedílnou součástí kvalitního provozu jsou sami návštěvníci
16. února 2018 (17:50)
V rámci pokračující snahy o zkvalitnění poskytovaných služeb zavádí Aquapark Příbram nová opatření a pravidla. Bez pomoci samotných návštěvníků to však nepůjde.
Mimořádná odstávka vířivých van
Ve středu 14. 2. 2018 došlo z technických důvodů k dočasnému uzavření obou vířivek. Právě o způsobu provozu vířivek, ale i ostatního zařízení Aquaparku, se nyní usilovně jedná. „Chceme návštěvníkům dopřát co nejkvalitnější zážitek a dobrý pocit z návštěvy. Proto však musíme zavést některá přísnější opatření, aby nedocházelo k přetěžování jednotlivých zařízení a případným defektům a následné nutnosti nákladné a časově náročné opravy, jako tomu je právě nyní u vířivek,“ řekl ředitel Sportovního zařízení města Příbram Jan Slaba.
Na vířivkách jsou v současné době prováděny částečné opravy a čištění tzv. „střev“ zařízení, jenž se nachází ve strojovně Aquaparku. Větší investicí je potom nutná výměna UV lampy, která je klíčová pro udržení stálé kvality vody. UV lampa slouží k hubení bakterií a odstraňování nečistot z vody. „Vzhledem k těmto opravám a montáži nové UV lampy budou obě vířivky mimo provoz minimálně do pondělí 19. 2. 2018 nebo až do odvolání,“ vysvětluje a zároveň prosí návštěvníky o pochopení manažer Aquaparku Lukáš Kozohorský.
Aquapark bude mít brzy nové provozní řády
Zvýšení kvality poskytovaných služeb se vedení SZM začalo věnovat důkladněji již v počátku nového roku. Zpracovány jsou nové návštěvní řády a úklidové plány pro veškeré prostory a zařízení Aquaparku. Vedení nyní plánuje schůzku personálu Aquaparku společně s odborným školitelem úklidu, který předvede nové přípravky a personál řádně zaškolí. Poté budou nové řády vyvěšeny na webových stránkách i ve vnitřních prostorách Aquaparku tak, aby si je mohli nastudovat i návštěvníci Aquaparku Příbram.
Bez pomoci samotných návštěvníků to však nepůjde
Ruku v ruce s novými řády a pravidly, přijdou také přísnější kontroly a požadavek na striktní dodržování všech nových i stávajících nařízení jak zaměstnanci, tak návštěvníky. „My jsme alfou a samotní návštěvníci omegou kvalitního provozu. Proto touto cestou prosíme všechny
naše návštěvníky, aby věnovali dostatek času především osobní hygieně, před vstupem do mokrých prostor se řádně umyli nejen vodou, ale i sprchovým gelem a dodržovali návštěvní řád, s kterým jsou povinni se před vstupem do Aquaparku seznámit,“ apeluje na návštěvníky ředitel Sportovního zařízení města Příbram Jan Slaba.
Pomůžou Vám piktogramy
Ke vštípení správných návyků budou návštěvníkům nápomocny také nové informační tabule s piktogramy a ukazatele. Každý návštěvník je povinen dodržovat návštěvní řád a i tady platí pravidlo, že neznalost neomlouvá. Další povinností návštěvníka je vždy uposlechnout personál SZM zodpovědný za daný úsek a brát v potaz jejich připomínky. Pokud návštěvník neuposlechne, má zaměstnanec SZM právo návštěvníka okamžitě vykázat jak z mokrých prostor, tak i z prostor celého Aquaparku a to bez nároku na vrácení peněz.
„Návštěvníci Aquaparku bohužel před vstupem do bazénu často podceňují osobní hygienu. Přitom právě v důsledku toho dochází k nadměrnému znečištění vody a následné odstávce atrakcí a to je potom nepříjemná komplikace jak pro zákazníky, tak pro zaměstnance a celý provoz,“ komentuje situaci manažer Aquapaku Lukáš Kozohorský a doplňuje, že velmi důležité je osprchovat se nejen po příchodu z převlékáren, ale i po návštěvě sauny, páry či toalety.
Ve středu 14. 2. 2018 došlo z technických důvodů k dočasnému uzavření obou vířivek. Právě o způsobu provozu vířivek, ale i ostatního zařízení Aquaparku, se nyní usilovně jedná. „Chceme návštěvníkům dopřát co nejkvalitnější zážitek a dobrý pocit z návštěvy. Proto však musíme zavést některá přísnější opatření, aby nedocházelo k přetěžování jednotlivých zařízení a případným defektům a následné nutnosti nákladné a časově náročné opravy, jako tomu je právě nyní u vířivek,“ řekl ředitel Sportovního zařízení města Příbram Jan Slaba.
Na vířivkách jsou v současné době prováděny částečné opravy a čištění tzv. „střev“ zařízení, jenž se nachází ve strojovně Aquaparku. Větší investicí je potom nutná výměna UV lampy, která je klíčová pro udržení stálé kvality vody. UV lampa slouží k hubení bakterií a odstraňování nečistot z vody. „Vzhledem k těmto opravám a montáži nové UV lampy budou obě vířivky mimo provoz minimálně do pondělí 19. 2. 2018 nebo až do odvolání,“ vysvětluje a zároveň prosí návštěvníky o pochopení manažer Aquaparku Lukáš Kozohorský.
Aquapark bude mít brzy nové provozní řády
Zvýšení kvality poskytovaných služeb se vedení SZM začalo věnovat důkladněji již v počátku nového roku. Zpracovány jsou nové návštěvní řády a úklidové plány pro veškeré prostory a zařízení Aquaparku. Vedení nyní plánuje schůzku personálu Aquaparku společně s odborným školitelem úklidu, který předvede nové přípravky a personál řádně zaškolí. Poté budou nové řády vyvěšeny na webových stránkách i ve vnitřních prostorách Aquaparku tak, aby si je mohli nastudovat i návštěvníci Aquaparku Příbram.
Bez pomoci samotných návštěvníků to však nepůjde
Ruku v ruce s novými řády a pravidly, přijdou také přísnější kontroly a požadavek na striktní dodržování všech nových i stávajících nařízení jak zaměstnanci, tak návštěvníky. „My jsme alfou a samotní návštěvníci omegou kvalitního provozu. Proto touto cestou prosíme všechny
naše návštěvníky, aby věnovali dostatek času především osobní hygieně, před vstupem do mokrých prostor se řádně umyli nejen vodou, ale i sprchovým gelem a dodržovali návštěvní řád, s kterým jsou povinni se před vstupem do Aquaparku seznámit,“ apeluje na návštěvníky ředitel Sportovního zařízení města Příbram Jan Slaba.
Pomůžou Vám piktogramy
Ke vštípení správných návyků budou návštěvníkům nápomocny také nové informační tabule s piktogramy a ukazatele. Každý návštěvník je povinen dodržovat návštěvní řád a i tady platí pravidlo, že neznalost neomlouvá. Další povinností návštěvníka je vždy uposlechnout personál SZM zodpovědný za daný úsek a brát v potaz jejich připomínky. Pokud návštěvník neuposlechne, má zaměstnanec SZM právo návštěvníka okamžitě vykázat jak z mokrých prostor, tak i z prostor celého Aquaparku a to bez nároku na vrácení peněz.
„Návštěvníci Aquaparku bohužel před vstupem do bazénu často podceňují osobní hygienu. Přitom právě v důsledku toho dochází k nadměrnému znečištění vody a následné odstávce atrakcí a to je potom nepříjemná komplikace jak pro zákazníky, tak pro zaměstnance a celý provoz,“ komentuje situaci manažer Aquapaku Lukáš Kozohorský a doplňuje, že velmi důležité je osprchovat se nejen po příchodu z převlékáren, ale i po návštěvě sauny, páry či toalety.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: Miroslava Poláková
autor: top