Většina čtenářů zkoumá reklamní letáky
16. dubna 2016 (13:36)
Reklamní letáky a akce v supermarketech. To byly témata ankety, která byla realizována na portálu pribram.cz v minulých týdnech. Celkem se jí zúčastnilo více než 200 respondentů. A jaké jsou výsledky?
Nejvíc odpovědí (94) uvedlo, že prochází veškeré letáky, které přijdou do schránky. Druhá nejpočetnější skupina (71) je naopak ihned vyhazuje. Občas se podívá 36 respondentů a až v obchodě se rozhoduje 10 čtenářů. Pak je tu méně početná skupina (6), která si letáky prohlíží až před cestou do konkrétního obchodu.
K dispozici je nová anketa, vyjádřete v ní svůj názor.
Nejvíc odpovědí (94) uvedlo, že prochází veškeré letáky, které přijdou do schránky. Druhá nejpočetnější skupina (71) je naopak ihned vyhazuje. Občas se podívá 36 respondentů a až v obchodě se rozhoduje 10 čtenářů. Pak je tu méně početná skupina (6), která si letáky prohlíží až před cestou do konkrétního obchodu.
K dispozici je nová anketa, vyjádřete v ní svůj názor.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: MJ