Ve tři ráno po kotníky v blátě
ROZHOVOR
11. ledna 2017 (13:00)
Když se řekne majitel portálu, mnoho z vás si představí muže v koženém křesle, který nevystrčí paty z tepla své kanceláře. Ale náš majitel je jiný. Často i v hodinách, kdy mnozí z vás i našich redaktorů ještě spí, vyráží k mimořádným událostem a často šlape i několik stovek metrů blátem nebo sněhem, aby zjistil, co se na místě děje. Právě majitele portálu pribram.cz Tomáše Pečenku jsme zastihli, abychom mu položili několik otázek.
Proč jste se rozhodl skončit s podnikáním ve stavebnictví a rozhodl se naplno věnovat portálu pribram.cz?
Práce ve stavebnictví byla časově velmi náročná a buď můžete dělat dvě věci napůl, nebo jednu pořádně. A protože mě práce s portálem velmi bavila, rozhodl jsem se tedy podnikání ve stavebnictví před časem zcela opustit a věnovat se jenom portálu. S celým týmem se nám nyní daří jeho úroveň denně posouvat výš a výš.
Co tím přesně máte na mysli?
Od konce minulého roku připravujeme několik nových rubrik a snažíme se zlepšovat ty stávající oblíbené. Například dopravní zpravodajství jsme dostali na úroveň, kdy od nás některé informace a fotografie po předchozí domluvě přebírají i celostatní média. Změny se odehrály také v oblasti obchodu. Naší novou posilou je Sylvia Pípalová, která nyní vede obchodní oddělení. Má mnoho zkušeností a zajímavých nápadů, jak efektivně propagovat naše klienty, jejichž zájem o spolupráci s portálem stále roste.
V čem vy osobně vidíte nejsilnější stránku portálu pribram.cz?
Myslím, že dokážeme velmi pohotově reagovat na nenadálé události. Náš tým prakticky 24 hodin denně 365 dní v roce monitoruje vše, co se v okolí děje a v případě potřeby vyráží na místo. Dále si zakládáme na tom, že portál není mrtvý ani o víkendech a svátcích. Dokonce i přes Vánoce nás navštěvovalo několik tisíc návštěvníků denně.
Portál v roce 2016 zaznamenal přes 1,5 milionů návštěv. Myslíte si, že návštěvnost může jít ještě nahoru?
Když jsem portál přebíral, bylo prorokováno, že průměrná denní návštěvnost se může vyšplhat maximálně někam ke třem tisícům a to bylo překonáno již v roce 2015. Rok 2016 znamenal nárůst o dalších zhruba 50 procent. Ano, jsem přesvědčen, že návštěvnost půjde dále nahoru, ale také vím, že za tím vším je práce a nasazení celého týmu.
Jaká je přesně vaše úloha na portále?
Snažím se celému týmu poskytovat dobré podmínky a zázemí pro jejich práci. Obecně mě hodně zajímají média a tak často na poradách přicházím s novými nápady, z čehož hlavně programátor nemá vždycky radost (smích). Nejsem typ, co celý den sedí za stolem. Hodně mě baví práce v terénu, a tak často vypomáhám například u nenadálých událostí.
Chtěl byste na závěr vzkázat našim čtenářům?
Děkujeme, že právě na našem portálu vyhledáváte informace z Příbrami i okolí. Jsme rádi, že mnoho z vás se stalo součástí našeho týmu a informuje nás o zajímavých věcech, které se na Příbramsku dějí. Moc si toho vážíme.
Proč jste se rozhodl skončit s podnikáním ve stavebnictví a rozhodl se naplno věnovat portálu pribram.cz?
Práce ve stavebnictví byla časově velmi náročná a buď můžete dělat dvě věci napůl, nebo jednu pořádně. A protože mě práce s portálem velmi bavila, rozhodl jsem se tedy podnikání ve stavebnictví před časem zcela opustit a věnovat se jenom portálu. S celým týmem se nám nyní daří jeho úroveň denně posouvat výš a výš.
Co tím přesně máte na mysli?
Od konce minulého roku připravujeme několik nových rubrik a snažíme se zlepšovat ty stávající oblíbené. Například dopravní zpravodajství jsme dostali na úroveň, kdy od nás některé informace a fotografie po předchozí domluvě přebírají i celostatní média. Změny se odehrály také v oblasti obchodu. Naší novou posilou je Sylvia Pípalová, která nyní vede obchodní oddělení. Má mnoho zkušeností a zajímavých nápadů, jak efektivně propagovat naše klienty, jejichž zájem o spolupráci s portálem stále roste.
V čem vy osobně vidíte nejsilnější stránku portálu pribram.cz?
Myslím, že dokážeme velmi pohotově reagovat na nenadálé události. Náš tým prakticky 24 hodin denně 365 dní v roce monitoruje vše, co se v okolí děje a v případě potřeby vyráží na místo. Dále si zakládáme na tom, že portál není mrtvý ani o víkendech a svátcích. Dokonce i přes Vánoce nás navštěvovalo několik tisíc návštěvníků denně.
Portál v roce 2016 zaznamenal přes 1,5 milionů návštěv. Myslíte si, že návštěvnost může jít ještě nahoru?
Když jsem portál přebíral, bylo prorokováno, že průměrná denní návštěvnost se může vyšplhat maximálně někam ke třem tisícům a to bylo překonáno již v roce 2015. Rok 2016 znamenal nárůst o dalších zhruba 50 procent. Ano, jsem přesvědčen, že návštěvnost půjde dále nahoru, ale také vím, že za tím vším je práce a nasazení celého týmu.
Jaká je přesně vaše úloha na portále?
Snažím se celému týmu poskytovat dobré podmínky a zázemí pro jejich práci. Obecně mě hodně zajímají média a tak často na poradách přicházím s novými nápady, z čehož hlavně programátor nemá vždycky radost (smích). Nejsem typ, co celý den sedí za stolem. Hodně mě baví práce v terénu, a tak často vypomáhám například u nenadálých událostí.
Chtěl byste na závěr vzkázat našim čtenářům?
Děkujeme, že právě na našem portálu vyhledáváte informace z Příbrami i okolí. Jsme rádi, že mnoho z vás se stalo součástí našeho týmu a informuje nás o zajímavých věcech, které se na Příbramsku dějí. Moc si toho vážíme.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: MJ