Uzavírka Hailovy ulice zmátla cestující linkami MHD
28. dubna 2017 (11:15)
Úplná uzavírka Hailovy ulice znamená změnu trasy nejen pro osobní a nákladní dopravu, ale také pro linky MHD. Včera byla tato změna v provozu první den a už se na sociálních sítích i na webu města hromadily stížnosti. Lidé si především stěžují na špatnou informovanost a komunikaci ze strany dopravce.
Včera se tak stalo, že mnozí cestující MHD vyrazili jako obvykle na „svou“ zastávku a pak byli nemile překvapeni, že spoj nejede. O úplné uzavírce radnice média informovala 26. dubna krátce po poledni. Náš portál tuto informaci ještě tentýž den zveřejnil. Nicméně podle reakcí cestujících se k mnohým z nich nedostala. Nebo jen v neúplné podobě. Kde se stala chyba?
Podle cestujících je jasně chyba na straně firmy Arriva, která v Příbrami provoz MHD zajišťuje. Z reakcí vyplývá, že informace o změně tras byla podle veřejnosti oznámená pozdě a v nedostatečné formě. „Odklonění dopravy bylo dáno na vědomí jedním papírem,“ stěžuje si na Facebooku jeden z cestujících. Další upozorňují, že informace o výluce vylepené na jednotlivých zastávkách byly stržené apod.
S tím ale nesouhlasí firma Arriva, jako provozovatel MHD. „Informaci o úplné uzávírce Hailovy ulice od 27. 4. jsme obdrželi v úterý 25. 4. v dopoledních hodinách a výlep informace na dotčené zastávky proběhl ve středu 26. 4. v ranních hodinách,“ uvádí se v prohlášení dopravce. Na základě stížností v sekci „Otázky a odpovědi“ provedli kontrolu těchto oznámení i zástupci oddělení silničního hospodářství. „Provedli jsme kontrolu okamžitě po obdržení podnětu a na zastávkách upozornění pro cestující vyvěšeno skutečně je (přiložené foto),“ potvrzuje na internetových stránkách radnice Ilona Trochová ze samostatného oddělení silničního hospodářství.
Včera se tak stalo, že mnozí cestující MHD vyrazili jako obvykle na „svou“ zastávku a pak byli nemile překvapeni, že spoj nejede. O úplné uzavírce radnice média informovala 26. dubna krátce po poledni. Náš portál tuto informaci ještě tentýž den zveřejnil. Nicméně podle reakcí cestujících se k mnohým z nich nedostala. Nebo jen v neúplné podobě. Kde se stala chyba?
Podle cestujících je jasně chyba na straně firmy Arriva, která v Příbrami provoz MHD zajišťuje. Z reakcí vyplývá, že informace o změně tras byla podle veřejnosti oznámená pozdě a v nedostatečné formě. „Odklonění dopravy bylo dáno na vědomí jedním papírem,“ stěžuje si na Facebooku jeden z cestujících. Další upozorňují, že informace o výluce vylepené na jednotlivých zastávkách byly stržené apod.
S tím ale nesouhlasí firma Arriva, jako provozovatel MHD. „Informaci o úplné uzávírce Hailovy ulice od 27. 4. jsme obdrželi v úterý 25. 4. v dopoledních hodinách a výlep informace na dotčené zastávky proběhl ve středu 26. 4. v ranních hodinách,“ uvádí se v prohlášení dopravce. Na základě stížností v sekci „Otázky a odpovědi“ provedli kontrolu těchto oznámení i zástupci oddělení silničního hospodářství. „Provedli jsme kontrolu okamžitě po obdržení podnětu a na zastávkách upozornění pro cestující vyvěšeno skutečně je (přiložené foto),“ potvrzuje na internetových stránkách radnice Ilona Trochová ze samostatného oddělení silničního hospodářství.
foto: pribram.cz
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.czi
MeÚ Příbram
MeÚ Příbram
autor: RC