TV Nova bude propagovat festival na Nováku. Za 180 tisíc
30. března 2016 (06:32)
Město Příbram bude při propagaci oslav 800. výročí využívat služeb komerční televize Nova. Rozhodli o tom radní na jednom ze svých minulých jednání. Televize by měla za cenu 180 tisíc korun včetně DPH poskytnout vstup v hlavním vysílacím čase Televizních novin. Akce města by se měly objevit v dalších pořadech a také na webu TN.cz. Do studia televize by měl zavítat jeden ze zástupců města a také některý z interpretů, kteří na festivalu vystoupí.
„Smyslem a cílem každého úspěšného festivalu je přilákat dostatečné množství diváku. K přilákání je třeba využít všech možných prostředků, aby ten cíl byl splněn a TV Nova je k tomu vynikající nástroj,“ vysvětluje využití tohoto marketingového kanálu starosta města Jindřich Vařeka (ANO).
Toho doplnila místostarostka Alena Ženíšková (ANO) s tím, že spolupráce se urodila tím, že název TV Nova zní podobně jako název festivalu Novák 800 a také díky moderátorce Lucii Borhyové.
Do prodeje míří 5000 vstupenek
Podle Vařeky výše uvedená spolupráce zatraktivní celou akci pro sponzory a má posílit stávající marketing. Pokud se tímto způsobem podaří prodat dalších 300 vstupenek, tak se tím platby Nově zaplatí. Hlavní zpravodajství podle Vařeky sleduje v průměru 3,5 milionů lidí, Snídani s Novou, která se bude v den zahájení zabývat festivalem, pak zhruba půl milionů diváků.
Do prodeje míří 5000 vstupenek. Rozpočet počítá s tím, že se prodá 1500 vstupenek, ale přáním vedení města je 4000 prodaných lístků.
„Smyslem a cílem každého úspěšného festivalu je přilákat dostatečné množství diváku. K přilákání je třeba využít všech možných prostředků, aby ten cíl byl splněn a TV Nova je k tomu vynikající nástroj,“ vysvětluje využití tohoto marketingového kanálu starosta města Jindřich Vařeka (ANO).
Toho doplnila místostarostka Alena Ženíšková (ANO) s tím, že spolupráce se urodila tím, že název TV Nova zní podobně jako název festivalu Novák 800 a také díky moderátorce Lucii Borhyové.
Do prodeje míří 5000 vstupenek
Podle Vařeky výše uvedená spolupráce zatraktivní celou akci pro sponzory a má posílit stávající marketing. Pokud se tímto způsobem podaří prodat dalších 300 vstupenek, tak se tím platby Nově zaplatí. Hlavní zpravodajství podle Vařeky sleduje v průměru 3,5 milionů lidí, Snídani s Novou, která se bude v den zahájení zabývat festivalem, pak zhruba půl milionů diváků.
Do prodeje míří 5000 vstupenek. Rozpočet počítá s tím, že se prodá 1500 vstupenek, ale přáním vedení města je 4000 prodaných lístků.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: MJ