Sympatický počin FK Příbram vzbudil pozitivní ohlasy na sociálních sítích
1. října 2024 (14:28)
foto: FK Příbram / se souhlasem
Výtěžek 30.000 korun z utkání MOL Cupu proti Českým Budějovicím pomohl nejen dobré věci, zvýšil také povědomí o klubu.
"Jsme velmi rádi, že můžeme opavskému klub přispět touto formou k obnově poničeného zázemí," říká ředitel klubu Jan Starka k výtěžku ze vstupného po pohárovém duelu s Českými Budějovicemi. Vstupné stálo 150 Kč a bylo tak o 50 Kč vyšší, než je u Litavky na 3. ČFL obvyklé. Výtěžek 30.000 Kč je částka, která poputuje na účet do Opavy.
Iniciativa příbramského klubu vzbudila pozitivní ohlas i na sociálních sítích. „Protože jsme byli jedním z prvních klubů, kteří k tomuto kroku přistoupili, všimla si jej i celostátní média,“ pochvaloval si marketingový manažer Zdeněk Brož.
"V prvé řadě bych chtěl poděkovat Příbrami a jejím fanouškům za podporu. Nesmírně si této pomoci vážíme," děkoval Tomáš Hůlovec, předseda představenstva SFC Opava. "Momentálně pokračujeme s odklízením následků povodní a postupně vše komunikujeme se Statutárním městem Opava, které je majitelem stadiónu. Spolupracujeme také na přípravě podkladů pro následné rekonstrukční práce, protože jsme stále na začátku dlouhé cesty. Detailním rozborem pak prošel také trávník, který bohužel budeme muset kompletně vyměnit. Rádi bychom jarní část odehráli v domácích podmínkách, nicméně budeme bojovat s časem."
"V prvé řadě bych chtěl poděkovat Příbrami a jejím fanouškům za podporu. Nesmírně si této pomoci vážíme," děkoval Tomáš Hůlovec, předseda představenstva SFC Opava. "Momentálně pokračujeme s odklízením následků povodní a postupně vše komunikujeme se Statutárním městem Opava, které je majitelem stadiónu. Spolupracujeme také na přípravě podkladů pro následné rekonstrukční práce, protože jsme stále na začátku dlouhé cesty. Detailním rozborem pak prošel také trávník, který bohužel budeme muset kompletně vyměnit. Rádi bychom jarní část odehráli v domácích podmínkách, nicméně budeme bojovat s časem."
Zájem o pohárové utkání pomohl klubu také zvýšit povědomí mezi fanoušky o možnosti nákupu vstupenek online. „Těší nás, že jsme měli poprvé od zavedení online prodeje vstupenek objednáno několik desítek lístků přímo přes internetový předprodej, což v běžném režimu není obvyklé. Jsme rádi, že si fanoušci zvykají na tuto novou metodu prodeje vstupenek," doplnil Zdeněk Brož. Několik návštěvníků také využilo QR kód před vstupem do stadiónu k nákupu vstupenky na poslední chvíli a tím vyřešili nedostatek hotovosti.
Charitativní akce klub pořádá pravidelně. V loňské předvánoční době běžela sbírka na podporu oddělení paliativní péče v Oblastní nemocnici Příbram, kam rovněž putovala částka 30.000 korun. Ta pomohla ke zvýšení mobility pacientů mezi domovem a nemocnicí.
Charitativní akce klub pořádá pravidelně. V loňské předvánoční době běžela sbírka na podporu oddělení paliativní péče v Oblastní nemocnici Příbram, kam rovněž putovala částka 30.000 korun. Ta pomohla ke zvýšení mobility pacientů mezi domovem a nemocnicí.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: Oldřich Kozák
Související
•Příbramská svatohorská šalmaj má nový termín, slavnost zakončí koncert kapely Ginevra
•Deště před dvěma týdny skutečně probudily houby
•Říjnová výzva 10 000 kroků startuje za pár dní