Schopné zájemce o post ředitele centra prý odradilo politické dění
27. ledna 2016 (06:24)
Vedení města stále řeší personální otázku ohledně ředitele Centra zdravotních a sociálních služeb. V hledání by měla pomoci i najatá personální agentura PSYCH-INFORM, která kromě samotného výběrového řízení sama aktivně oslovuje vhodné kandidáty.
„Jedna linie je, že se dávají inzeráty a snažíme se získat co nejvíc uchazečů nejen z Příbrami a druhý je headhunting, což je standardní postup personální agentury,“ řekl k práci najaté agentury starosty města Jindřich Vařeka (ANO), podle kterého průběh posledního jednání zastupitelstva hledání ztížil. Přesto si je Vařeka jistý, že se nakonec povede vhodného adepta najít.
„My jsme samozřejmě měli schopné ředitele a lidi, kteří o to místo měli zájem a byli velmi schopní, ale kvůli tomu politickému dění se od toho každý distancuje,“ uvedla na tiskové konferenci místostarostka Alena Ženíšková (ANO). Podle té ale všechna střediska bez problému fungují a centrum poskytuje plnohodnotné služby.
Personální agentura podle Ženíškové oslovuje i lidi z jiných organizací nebo místní nemocnici. Při vyhledávání se zaměří i na Prahu.
Centrum dočasně povede Antonín Hejduk
Radní na svém zasedání rozhodli, že v únoru a březnu organizaci povede bývalý ředitel domova pro seniory Antonín Hejduk.
"Pan JUDr. Hejduk je jmenován na dobu dvou měsíců, což je doba potřebná k tomu, aby odborná agentura měla dostatek času vybrat definitivního ředitele. Tato agentura se v minulosti již jednou osvědčila, a to dobře zvládnutým výběrovým řízením na ředitele Městských lesů Příbram, s. s r.o.," uvedl starosta Jindřich Vařeka (ANO).
Hejduk v minulosti vedl odbor sociálních věcí a zdravotnictví příbramského městského úřadu, byl vedoucím úseku administrativně správních činností a sociálních služeb Centra Rožmitál pod Třemšínem a do loňského roku byl ředitelem Domova seniorů Maják Příbram.
Město vyžaduje 3 roky praxe ve vedení lidí, nabízí 5 týdnů dovolené a služební byt
A jaké jsou požadavky na nového ředitele či ředitelku? Vysokoškolské vzdělání, prokazatelnou praxi v manažerské funkci po dobu 3 let, znalost zákona o sociálních službách, manažerské dovednosti, znalost práce na PC a další. Nabízeno je například pět týdnů dovolené, mobilní telefon, závodní stravování nebo služební byt.
Zájemci mohou profesní životopis a motivační dopis posílat na mailovou adresu poradenské společnosti PSYCH-INFORM, s.r.o., která byla pověřena provedením výběrového řízení: info@psych-inform.cz.
„Jedna linie je, že se dávají inzeráty a snažíme se získat co nejvíc uchazečů nejen z Příbrami a druhý je headhunting, což je standardní postup personální agentury,“ řekl k práci najaté agentury starosty města Jindřich Vařeka (ANO), podle kterého průběh posledního jednání zastupitelstva hledání ztížil. Přesto si je Vařeka jistý, že se nakonec povede vhodného adepta najít.
„My jsme samozřejmě měli schopné ředitele a lidi, kteří o to místo měli zájem a byli velmi schopní, ale kvůli tomu politickému dění se od toho každý distancuje,“ uvedla na tiskové konferenci místostarostka Alena Ženíšková (ANO). Podle té ale všechna střediska bez problému fungují a centrum poskytuje plnohodnotné služby.
Personální agentura podle Ženíškové oslovuje i lidi z jiných organizací nebo místní nemocnici. Při vyhledávání se zaměří i na Prahu.
Centrum dočasně povede Antonín Hejduk
Radní na svém zasedání rozhodli, že v únoru a březnu organizaci povede bývalý ředitel domova pro seniory Antonín Hejduk.
"Pan JUDr. Hejduk je jmenován na dobu dvou měsíců, což je doba potřebná k tomu, aby odborná agentura měla dostatek času vybrat definitivního ředitele. Tato agentura se v minulosti již jednou osvědčila, a to dobře zvládnutým výběrovým řízením na ředitele Městských lesů Příbram, s. s r.o.," uvedl starosta Jindřich Vařeka (ANO).
Hejduk v minulosti vedl odbor sociálních věcí a zdravotnictví příbramského městského úřadu, byl vedoucím úseku administrativně správních činností a sociálních služeb Centra Rožmitál pod Třemšínem a do loňského roku byl ředitelem Domova seniorů Maják Příbram.
Město vyžaduje 3 roky praxe ve vedení lidí, nabízí 5 týdnů dovolené a služební byt
A jaké jsou požadavky na nového ředitele či ředitelku? Vysokoškolské vzdělání, prokazatelnou praxi v manažerské funkci po dobu 3 let, znalost zákona o sociálních službách, manažerské dovednosti, znalost práce na PC a další. Nabízeno je například pět týdnů dovolené, mobilní telefon, závodní stravování nebo služební byt.
Zájemci mohou profesní životopis a motivační dopis posílat na mailovou adresu poradenské společnosti PSYCH-INFORM, s.r.o., která byla pověřena provedením výběrového řízení: info@psych-inform.cz.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: MJ