První zcela bezkontaktní způsob objednání, zaplacení a doručení jídla v Příbrami i pro nemocné a lidi v karanténě
PR
31. března 2020 (10:58)
Při běžném dovozu jídla z restaurace dochází ke kontaktu zákazníka a dodavatele při jeho převzetí a placení. Šáša Burger to však vyřešil jinak.
V těchto dnech, kdy je vyhlášen kvůli aktuální pandemii celostátní nouzový stav a návštěvy restaurací nejsou možné, se už asi mnohým stýská po jejich oblíbeném jídle.
Je faktem, že řada restaurací a fast foodů funguje dále formou rozvozu jídla až domů k zákazníkovi a to je dobře. Je důležité si umět udělat radost i v této době a pochutnat si na svém oblíbeném jídle, i když ne s přáteli v hospodě tak jako dřív, ale jen ve svém domově. Nicméně předání a zaplacení objednaného jídla by nemělo být možné pro lidi v povinné, preventivní či dobrovolné karanténě, protože při něm dochází ke kontaktu dodavatele a zákazníka. Pro dodavatele jídla to tak představuje neúměrné riziko. Stejně tak mohou mít obavu i jiné ohrožené skupiny obyvatel jako chronicky nemocní či senioři.
Je faktem, že řada restaurací a fast foodů funguje dále formou rozvozu jídla až domů k zákazníkovi a to je dobře. Je důležité si umět udělat radost i v této době a pochutnat si na svém oblíbeném jídle, i když ne s přáteli v hospodě tak jako dřív, ale jen ve svém domově. Nicméně předání a zaplacení objednaného jídla by nemělo být možné pro lidi v povinné, preventivní či dobrovolné karanténě, protože při něm dochází ke kontaktu dodavatele a zákazníka. Pro dodavatele jídla to tak představuje neúměrné riziko. Stejně tak mohou mít obavu i jiné ohrožené skupiny obyvatel jako chronicky nemocní či senioři.
Šáša Burger proto jako první v Příbrami zareagoval na současnou situaci tak, že chce chránit na 100% své zákazníky, ale také i své zaměstnance a tím opět i své zákazníky.
Proto vyvinul v rekordně krátkém čase několika dní objednávkový systém, v němž zákazník při objednání jídlo rovnou zaplatí přes platební bránu. Rozvozový pracovník vždy krátce před doručením kontaktuje zákazníka s informací, že u něho zanechá jídlo během několika minut. Objednané jídlo je zabaleno do speciálně přizpůsobených obalů se zesíleným dvojitým dnem, proto je možné ho např. nechat položené u vchodu do domu či bytu. Rozvozový pracovník vyčká v patřičné vzdálenosti, než si zákazník objednávku vyzvedne a poté odjíždí. Další možností bezkontaktního předání jídla je u vchodu do provozovny přes speciální výdejový šuplík, kde opět odpadá jakýkoliv blízký kontakt.
„Na našich stránkách jsme zprovoznili e-shop, www.sasashop.cz, kde přijímáme veškeré objednávky i platby přes platební bránu. Hotovost ani karty v tuto dobu nepřijímáme, aby nedošlo k možné nákaze.
Objednávat mohou i lidé nemocní nebo v karanténě, přičemž nedojde k žádnému kontaktu s druhou osobou“, dodává Ondřej Sobíšek, provozovatel Šáša Burgeru.
Proto vyvinul v rekordně krátkém čase několika dní objednávkový systém, v němž zákazník při objednání jídlo rovnou zaplatí přes platební bránu. Rozvozový pracovník vždy krátce před doručením kontaktuje zákazníka s informací, že u něho zanechá jídlo během několika minut. Objednané jídlo je zabaleno do speciálně přizpůsobených obalů se zesíleným dvojitým dnem, proto je možné ho např. nechat položené u vchodu do domu či bytu. Rozvozový pracovník vyčká v patřičné vzdálenosti, než si zákazník objednávku vyzvedne a poté odjíždí. Další možností bezkontaktního předání jídla je u vchodu do provozovny přes speciální výdejový šuplík, kde opět odpadá jakýkoliv blízký kontakt.
„Na našich stránkách jsme zprovoznili e-shop, www.sasashop.cz, kde přijímáme veškeré objednávky i platby přes platební bránu. Hotovost ani karty v tuto dobu nepřijímáme, aby nedošlo k možné nákaze.
Objednávat mohou i lidé nemocní nebo v karanténě, přičemž nedojde k žádnému kontaktu s druhou osobou“, dodává Ondřej Sobíšek, provozovatel Šáša Burgeru.
Šáša Burger zná za řadu let své existence mnoho lidí. I přesto je na místě připomenout, že nabízí zejména hamburgery z denně čerstvého prvotřídního 100% hovězího masa od místního řezníka a přidává další suroviny nejvyšší kvality. Vedle toho si můžete vybrat z široké nabídky čerstvých, mnohdy netradičně plněných baget, sendvičů, salátů a z příloh například belgické hranolky. V neposlední řadě se můžete potěšit originálními názvy pokrmů tematicky orientovaných na kultovní seriál Simpsonových.
Jedním z nejoblíbenějších je Vočko burger, který je specifický velkým množstvím slaniny se speciálním hořčicovým dresingem. Velký zájem je také o vlastní belgické hranolky, jediné v Příbrami, ke kterým se nabízí vlastní originální omáčky. Oblíbená je česneková majonéza.
Šáša Burger vznikl v roce 2006 za účelem dělat pokrmy pouze z čerstvých surovin v nejvyšší možné kvalitě.
Zkuste tedy i v této době udělat radost sobě i rodině a objednávejte maximálně bezpečně bezkontaktně dobroty z Šáša Burgeru až k vám domů na www.sasashop.cz nebo si je vyzvedněte též bezkontaktně po předchozí objednávce a úhradě přímo v provozovně v ul. Boženy Němcové 249 v Příbrami, případně pro další informace zavolejte na 776 421 777
Jedním z nejoblíbenějších je Vočko burger, který je specifický velkým množstvím slaniny se speciálním hořčicovým dresingem. Velký zájem je také o vlastní belgické hranolky, jediné v Příbrami, ke kterým se nabízí vlastní originální omáčky. Oblíbená je česneková majonéza.
Šáša Burger vznikl v roce 2006 za účelem dělat pokrmy pouze z čerstvých surovin v nejvyšší možné kvalitě.
Zkuste tedy i v této době udělat radost sobě i rodině a objednávejte maximálně bezpečně bezkontaktně dobroty z Šáša Burgeru až k vám domů na www.sasashop.cz nebo si je vyzvedněte též bezkontaktně po předchozí objednávce a úhradě přímo v provozovně v ul. Boženy Němcové 249 v Příbrami, případně pro další informace zavolejte na 776 421 777
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: PR
autor: PR