Prodej zmrzlin v obchodech vzrostl o desítky procent, někteří zákazníci se vydávají do obchodů zchladit
18. června 2021 (13:24)
Potravinářské řetězce v souvislosti s vysokými teplotami, kterých jsme se v posledních dnech dočkali, sledují nárůst zájmu prodeje zmrzlin o desítky procent. Lidé kupují zmrzlinu ve vaničkách i nanuky, vzhledem k tomu, že v pandemii se snížila frekvence nákupu, je vyšší poptávka po baleních po více kusech.
Penny eviduje podle jejich mluvčího Tomáše Kubíka u zmrzlin stejný trend jako loni, a to, že lidé výrazněji řeší poměr ceny a kvality. "Proto vzrostl zájem o produkty privátních značek, zejména na úkor dražších značkových produktů. Proto jsme posílili nabídku zmrzlin a nanuků prodávaných pod naší privátní značkou RIOS a zájem zákazníků o tyto produkty i nadále roste," uvedl. Vzhledem k tomu, že lidé nyní chodí do obchodů méně často, ale nakupují více zboží, je podle Kubíka v těchto dnech také nadprůměrný zájem o větší balení zmrzlin a nanuků.
Albert hlásí až násobné prodeje jednoporcových zmrzlin jako jsou kornouty, nanuky na klacíku či ovocné vodové zmrzliny, uvedl ředitel komunikace prodejen Jiří Mareček.
Tesco sleduje u zmrzliny nárůst prodejů o více než 20 procent ve srovnání s loňským rokem, oproti běžnému období až o 100 procent. "Početná část zákazníků se chodí zchladit do našich obchodů," dodal mluvčí společnosti Václav Koukolíček.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz/ČTK
autor: Tomáš Pečenka