Problémy na zimních cestách? Pomůže nehodové centrum
27. ledna 2019 (15:00)
Můžete nám představit služby, které Nehodové centrum region nabízí?
Již devět let poskytujeme služby spojené s likvidací škod na vozidlech našich klientů. Pokud vám někdo způsobí škodu na vozidle a znemožní vám dočasně jeho užívání, máte nárok bezplatně využít náhradní vozidlo. Principem činnosti Nehodového centra region (NCR) je zajistit rychlou a kvalifikovanou pomoc motoristům v případě nehody nebo poruchy.
Hlavní předností Nehodového Centra Region je dokonalý servis a péče o zákazníka. A to od prvního kontaktu až po předání náhradního či opraveného vozidla. Pro toho, jenž nezavinil dopravní nehodu, je toto vše bezplatně - náklady hradí zákonné pojištění odpovědnosti viníka. Nabízíme kolektiv odborníků s dlouholetou praxí, profesní odborností a osobním přístupem. Zákazníkovi sdělíme jakou opravu je nutné na vozidle provést a navrhneme varianty opravy. Taktéž vždy poradíme a vysvětlíme vše, co je zákazníkovi nejasné. Používáme kvalitní materiály a pracujeme s moderním vybavením.
Jak dlouho už tuto práci děláte? Máte odhad u kolika nehod jste již byl?
Touto činností se zabývám asi čtrnáctým rokem, kdy jsem začínal jako řadový likvidátor pro pojišťovny a později jsem byl makléřem pojistných smluv, tudíž mohu říci, že v současné době po účasti u stovek havárií a poruch ročně, umíme řešit škody všech pojišťoven působících v České republice a všech zemí EU a to včetně nepojištěných vozidel.
Jak probíhá vaše spolupráce s lidmi, kteří právě měli autonehodu?
Pokud se dopravní nehoda stala v regionech Příbram, Beroun, Benešov, Písek a spádové oblasti nebo Praha západ, přijede na místo nehody mobilní technik a pomůže se zajištěním místa nehody. Posoudí výši škody na vozidlech, poradí, zda je nutné volat Policii ČR a pomůže s vyplněním záznamu o dopravní nehodě, popřípadě přivolat bezplatný odtah. Je možné nás využít i v případě, že se nehoda stala na jiném místě. V tom případě vám pomůžeme „po telefonu“.
Poskytujete služby jen majitelům vozů určitých značek?
Naše služby může využít každý, mezi naše klienty patří firmy, podnikatelé i běžní uživatelé vozidel všech značek.
Co komunikace s pojišťovnou, které se mnoho lidí obává. Pomůžete i s ní?
Ano, zajistíme nahlášení pojistné události na příslušnou pojišťovnu a prohlídku vozidla po dopravní nehodě pracovníkem příslušné pojišťovny.
Kolik vaše služby stojí?
Služby, které pro poškozené poskytujeme, jsou hrazeny z povinného ručení viníka dopravní nehody, stejně jako například oprava vozidla, zapůjčení náhradního vozidla nebo odtah. Pomůžeme ale i viníkovi, který si kromě odtahu hradí opravu sám, popřípadě muže využít havarijního pojištění.
V čem se vaše práce liší od tzv. lovců nehod?
Nejsme crash hunteři. Služby pro klienty provádíme našimi vlastními silami. K nehodám či poruchám nás volají sami účastníci jednoduše proto, že nás znají a vědí o naší práci. S pojišťovnami si dokážeme poradit a najít společnou cestu. Takovou, kdy je spokojený především náš klient. A to za podmínek, které pojišťovny respektují a tolerují. Pravda je, že občas jezdíme i k nehodám. Proč ne? Nabídnout službu. Ostatně děláme to stejně jako zástupci pojišťoven. Oni také kontaktují potenciální klienty, aby nabídli své služby.
Kde vás zájemci mohou kontaktovat?
Pokud se stanete účastníkem dopravní nehody a nevíte si rady, volejte NONSTOP linku pomoci v nouzi 722 778 999 nebo nás navštivte na stránkách www.nehodove-centrum.cz.
Již devět let poskytujeme služby spojené s likvidací škod na vozidlech našich klientů. Pokud vám někdo způsobí škodu na vozidle a znemožní vám dočasně jeho užívání, máte nárok bezplatně využít náhradní vozidlo. Principem činnosti Nehodového centra region (NCR) je zajistit rychlou a kvalifikovanou pomoc motoristům v případě nehody nebo poruchy.
Hlavní předností Nehodového Centra Region je dokonalý servis a péče o zákazníka. A to od prvního kontaktu až po předání náhradního či opraveného vozidla. Pro toho, jenž nezavinil dopravní nehodu, je toto vše bezplatně - náklady hradí zákonné pojištění odpovědnosti viníka. Nabízíme kolektiv odborníků s dlouholetou praxí, profesní odborností a osobním přístupem. Zákazníkovi sdělíme jakou opravu je nutné na vozidle provést a navrhneme varianty opravy. Taktéž vždy poradíme a vysvětlíme vše, co je zákazníkovi nejasné. Používáme kvalitní materiály a pracujeme s moderním vybavením.
Jak dlouho už tuto práci děláte? Máte odhad u kolika nehod jste již byl?
Touto činností se zabývám asi čtrnáctým rokem, kdy jsem začínal jako řadový likvidátor pro pojišťovny a později jsem byl makléřem pojistných smluv, tudíž mohu říci, že v současné době po účasti u stovek havárií a poruch ročně, umíme řešit škody všech pojišťoven působících v České republice a všech zemí EU a to včetně nepojištěných vozidel.
Jak probíhá vaše spolupráce s lidmi, kteří právě měli autonehodu?
Pokud se dopravní nehoda stala v regionech Příbram, Beroun, Benešov, Písek a spádové oblasti nebo Praha západ, přijede na místo nehody mobilní technik a pomůže se zajištěním místa nehody. Posoudí výši škody na vozidlech, poradí, zda je nutné volat Policii ČR a pomůže s vyplněním záznamu o dopravní nehodě, popřípadě přivolat bezplatný odtah. Je možné nás využít i v případě, že se nehoda stala na jiném místě. V tom případě vám pomůžeme „po telefonu“.
Poskytujete služby jen majitelům vozů určitých značek?
Naše služby může využít každý, mezi naše klienty patří firmy, podnikatelé i běžní uživatelé vozidel všech značek.
Co komunikace s pojišťovnou, které se mnoho lidí obává. Pomůžete i s ní?
Ano, zajistíme nahlášení pojistné události na příslušnou pojišťovnu a prohlídku vozidla po dopravní nehodě pracovníkem příslušné pojišťovny.
Kolik vaše služby stojí?
Služby, které pro poškozené poskytujeme, jsou hrazeny z povinného ručení viníka dopravní nehody, stejně jako například oprava vozidla, zapůjčení náhradního vozidla nebo odtah. Pomůžeme ale i viníkovi, který si kromě odtahu hradí opravu sám, popřípadě muže využít havarijního pojištění.
V čem se vaše práce liší od tzv. lovců nehod?
Nejsme crash hunteři. Služby pro klienty provádíme našimi vlastními silami. K nehodám či poruchám nás volají sami účastníci jednoduše proto, že nás znají a vědí o naší práci. S pojišťovnami si dokážeme poradit a najít společnou cestu. Takovou, kdy je spokojený především náš klient. A to za podmínek, které pojišťovny respektují a tolerují. Pravda je, že občas jezdíme i k nehodám. Proč ne? Nabídnout službu. Ostatně děláme to stejně jako zástupci pojišťoven. Oni také kontaktují potenciální klienty, aby nabídli své služby.
Kde vás zájemci mohou kontaktovat?
Pokud se stanete účastníkem dopravní nehody a nevíte si rady, volejte NONSTOP linku pomoci v nouzi 722 778 999 nebo nás navštivte na stránkách www.nehodove-centrum.cz.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: top
autor: top