Podzimní Příbram – veletrh fiktivních firem
20. listopadu 2018 (16:40)
Další 4 fotografie v galerii
Další ročník veletrhu fiktivních firem se uskutečnil ve čtvrtek 15. listopadu 2018 v příbramské Sokolovně. Veřejnosti se zde představilo celkem 21 fiktivních firem ze škol Středočeského a Jihočeského kraje. Své zástupce zde měla i Příbram
Akci pořádanou Obchodní akademií a Vyšší odbornou školou Příbram navštívil mimo jiných místostarosta Jan Konvalinka: „Velmi rád jsem přijal pozvání paní ředitelky Blažkové, abych se účastnil zahájení jedenadvacátého ročníku Veletrhu fiktivních firem pořádaného Obchodní akademií Příbram. Studentské prezentace byly skutečně zajímavé. Vědomí toho, že jsou mladí lidé takto činorodí a tvořiví, mě naplňuje optimismem a vírou v to, že nastupující generace přinese nejen městu, ale i celému regionu nové nápady a podnikatelské záměry. Oceňuji i práci pedagogů, bez jejichž nasazení a umu by studenti nedosahovali takto pěkných výsledků.“
Pravidelně při této akci má své zástupce také Hospodářská komora Příbram. „S obchodní akademií spolupracujeme zhruba 15 let. Této spolupráce si velice vážíme, neboť díky ní máme alespoň trošičku přehled o mladé generaci, můžeme si udělat obrázek, jak bude jednou vypadat jejich podnikatelská aktivita,“ uvedla ředitelka OHK Příbram Irena Karpíšková, která zároveň zmínila nedostatek řemeslníků a mladých lidí na učebních oborech.
Veletrh fiktivních firem je vyhodnocením práce studentů třetích a čtvrtých ročníků obchodní akademie, kde se předmět „fiktivní firmy“ vyučuje. „Studenti mají v průběhu roku za úkol vytvořit firmu, vést ji a nakonec ukončit její činnost. Díky tomu se naučí všechny potřebné úkony. Kromě příbramského veletrhu fiktivních firem se naši studenti účastní i dalších obdobných akcí,“ dodala za pořádající školu její ředitelka Marcela Blažková.
Fiktivní firmy byly hodnoceny ve čtyřech disciplínách. V kategorii „prezentace firem“ zvítězila firma Butik Picasso ze SOŠ a SOU Písek. Tato firma si prvenství vybojovala také v kategorii „leták“. V soutěži o nejlepší slogan a logo zvítězila firma Rest z pořádající školy.
Pravidelně při této akci má své zástupce také Hospodářská komora Příbram. „S obchodní akademií spolupracujeme zhruba 15 let. Této spolupráce si velice vážíme, neboť díky ní máme alespoň trošičku přehled o mladé generaci, můžeme si udělat obrázek, jak bude jednou vypadat jejich podnikatelská aktivita,“ uvedla ředitelka OHK Příbram Irena Karpíšková, která zároveň zmínila nedostatek řemeslníků a mladých lidí na učebních oborech.
Veletrh fiktivních firem je vyhodnocením práce studentů třetích a čtvrtých ročníků obchodní akademie, kde se předmět „fiktivní firmy“ vyučuje. „Studenti mají v průběhu roku za úkol vytvořit firmu, vést ji a nakonec ukončit její činnost. Díky tomu se naučí všechny potřebné úkony. Kromě příbramského veletrhu fiktivních firem se naši studenti účastní i dalších obdobných akcí,“ dodala za pořádající školu její ředitelka Marcela Blažková.
Fiktivní firmy byly hodnoceny ve čtyřech disciplínách. V kategorii „prezentace firem“ zvítězila firma Butik Picasso ze SOŠ a SOU Písek. Tato firma si prvenství vybojovala také v kategorii „leták“. V soutěži o nejlepší slogan a logo zvítězila firma Rest z pořádající školy.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: Eva Švehlová
autor: top