Peugeot 5008 se představuje v soutěži Auto roku 2017
18. prosince 2017 (16:29)
O modelu Peugeot 5008, který do soutěže nominoval prodejce vozů Peugeot Auto Černý, se můžete dozvědět více v následujícím videu a článku
V rámci letošní přehlídky vozů přihlášených do soutěže Příbramské auto roku 2017 jsme dnes zavítali do autosalonu Auto Černý, který prodává a servisuje vozy značky Peugeot. Dnes Vám představíme novou 5008.
Po předchůdci stejného označení zůstalo jen jméno.
Z kompaktního MPV se stalo největší SUV v nabídce Peugeotu, které chce konkurovat
Škodě Kodiaq nebo Nissanu X-Trail. Jaký je nový model 5008?
Sláva Úspěch Výnos. Vozy SUV kralují statistikám prodejů aut v celé Evropě .
Peugeot si hodně zakládá na designu. Novinka zaujme zboku a zezadu, kde jsou povedené svítilny se třemi svislými červenými „drápy“. Čelnímu pohledu vévodí robustní přední maska se širokým chromovaným krytem chladiče s velkým znakem lva a atypicky tvarované světlomety.
Trumfy drží Peugeot 5008 v disciplíně zvané délka versus vnitřní prostor. Tady má nad soupeři, jakými jsou Škoda Kodiaq nebo Nissan X-Trail, navrch. Je z nich nejkratší (4 641mm, jen o 20 centimetrů víc než 3008), ale má nejdelší rozvor (2 840 mm) a největší zavazadlový prostor (780 litrů, Kodiaq o 60 méně), potěší i nízká nákladová hrana. Další výhodou je, že poslední dvě sedadla ve třetí řadě jdou z auta snadno úplně vyjmout, každé váží jen 11 kilogramů. Druhou řadu tvoří tři samostatná sedadla, což jsou další plusové body v praktičnosti.
Futuristický interiér je velmi podobný úspěšnému modelu 3008. Malý „motokárový“ volant je při delším použití silně návykový a na netypické uspořádání s palubním displejem umístěným až nad volantem si jde také velmi rychle zvyknout. Vpravo od volantu je velký, 12,3“ dotykový displej a pod ním sedm kláves jak z elektrických varhan, kterými se spouštějí základní volby od rádia přes klimatizaci až po mobilní
aplikace. V praxi to tedy vypadá tak, že tlačítkem aktivujete třeba klimatizaci, ale
teplotu už musíte nastavit na dotykovém displeji.
Vybírat můžete ze dvou benzinových (96 a 121 kW) a dvou dieselových motorů (88
a 110 kW). V nabídce sice není pohon 4 x 4
Místo toho má tak 5008 příplatkový systém Advanced Grip Control, který pohon 4x4 částečně simuluje přibrzďováním jednotlivých kol v závislosti na jejich adhezi. Nabízí pět jízdních režimů (Standard,Sníh, Bláto, Písek, ESP OFF), které se přepínají pomocí ovladače na středové konzole. K dispozici je i asistent pro kontrolované sjíždění svahů. Příjemně nový peugeot překvapil při pohledu do ceníku.
Peugeot 5008, ale i další modely značky Peugeot Vám rádi představí v příjemném prostředí autosalonu Auto Černý, který se nachází v Evropské ulici na výjezdu z Příbrami.
Po předchůdci stejného označení zůstalo jen jméno.
Z kompaktního MPV se stalo největší SUV v nabídce Peugeotu, které chce konkurovat
Škodě Kodiaq nebo Nissanu X-Trail. Jaký je nový model 5008?
Sláva Úspěch Výnos. Vozy SUV kralují statistikám prodejů aut v celé Evropě .
Peugeot si hodně zakládá na designu. Novinka zaujme zboku a zezadu, kde jsou povedené svítilny se třemi svislými červenými „drápy“. Čelnímu pohledu vévodí robustní přední maska se širokým chromovaným krytem chladiče s velkým znakem lva a atypicky tvarované světlomety.
Trumfy drží Peugeot 5008 v disciplíně zvané délka versus vnitřní prostor. Tady má nad soupeři, jakými jsou Škoda Kodiaq nebo Nissan X-Trail, navrch. Je z nich nejkratší (4 641mm, jen o 20 centimetrů víc než 3008), ale má nejdelší rozvor (2 840 mm) a největší zavazadlový prostor (780 litrů, Kodiaq o 60 méně), potěší i nízká nákladová hrana. Další výhodou je, že poslední dvě sedadla ve třetí řadě jdou z auta snadno úplně vyjmout, každé váží jen 11 kilogramů. Druhou řadu tvoří tři samostatná sedadla, což jsou další plusové body v praktičnosti.
Futuristický interiér je velmi podobný úspěšnému modelu 3008. Malý „motokárový“ volant je při delším použití silně návykový a na netypické uspořádání s palubním displejem umístěným až nad volantem si jde také velmi rychle zvyknout. Vpravo od volantu je velký, 12,3“ dotykový displej a pod ním sedm kláves jak z elektrických varhan, kterými se spouštějí základní volby od rádia přes klimatizaci až po mobilní
aplikace. V praxi to tedy vypadá tak, že tlačítkem aktivujete třeba klimatizaci, ale
teplotu už musíte nastavit na dotykovém displeji.
Vybírat můžete ze dvou benzinových (96 a 121 kW) a dvou dieselových motorů (88
a 110 kW). V nabídce sice není pohon 4 x 4
Místo toho má tak 5008 příplatkový systém Advanced Grip Control, který pohon 4x4 částečně simuluje přibrzďováním jednotlivých kol v závislosti na jejich adhezi. Nabízí pět jízdních režimů (Standard,Sníh, Bláto, Písek, ESP OFF), které se přepínají pomocí ovladače na středové konzole. K dispozici je i asistent pro kontrolované sjíždění svahů. Příjemně nový peugeot překvapil při pohledu do ceníku.
Peugeot 5008, ale i další modely značky Peugeot Vám rádi představí v příjemném prostředí autosalonu Auto Černý, který se nachází v Evropské ulici na výjezdu z Příbrami.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.