Nemocnice získala certifikát kvality, lidé na Facebooku spokojeni nejsou
22. prosince 2015 (13:17)
V minulém týdnu jsme vás informovali o tom, že Oblastní nemocnice Příbram získala značku kvality a péče na základě auditu, který zde probíhal během listopadu. Tým složený z lékaře, sestry a odborného technika prošli za několik dní celou nemocnici a kontrolovali plnění stovek akreditačních standartů v oblastech péče o pacienty, bezpečí i efektivního řízení nemocnice.
Po zveřejnění informace o udělení tohoto certifikátu se na sociální síti Facebook vyjádřilo několik desítek lidí, kteří měli opačné názory a s kvalitou nemocnice nebyli spokojeni.
„Moje dcera měla nitrokloubní zlomeninu na prostředníčku levé ruky. Na sále ji začali operovat prst na druhé ruce. Ten ji pak bolel víc než ten zlomený. Fakt síla. Do PB nemocnice nikdy. To radši řeknu vratnému,“ napsala na sociální síti Facebook jedna z jeho uživatelek. „Z vlastní zkušenosti už bych raději šla i na veterinu. Díky panu primáři z ortopedie jsem málem přišla o nohu,“ píše pak další z nich.
Jak se nám již dříve podařilo zjistit, příbramskou nemocnici ročně navštíví zhruba 300 tisíc pacientů. Při tomto počtu pacientů vedení ON Příbram evidovalo za rok 2014 jen 27 oficiálních stížností. Poděkování pak přišlo 119.
Tisková mluvčí Jitka Kalousková však zdůrazňuje, že nemocnice může řešit jen stížnosti, které obdrží. „Anonymní příspěvky na sociálních sítích, jejichž objektivita a racionální základ se velmi různí, řešit nemůžeme,“ řekla již dříve našemu portálu. Aktuální stanovisko se nám bohužel získat nepodařilo.
Po zveřejnění informace o udělení tohoto certifikátu se na sociální síti Facebook vyjádřilo několik desítek lidí, kteří měli opačné názory a s kvalitou nemocnice nebyli spokojeni.
„Moje dcera měla nitrokloubní zlomeninu na prostředníčku levé ruky. Na sále ji začali operovat prst na druhé ruce. Ten ji pak bolel víc než ten zlomený. Fakt síla. Do PB nemocnice nikdy. To radši řeknu vratnému,“ napsala na sociální síti Facebook jedna z jeho uživatelek. „Z vlastní zkušenosti už bych raději šla i na veterinu. Díky panu primáři z ortopedie jsem málem přišla o nohu,“ píše pak další z nich.
Jak se nám již dříve podařilo zjistit, příbramskou nemocnici ročně navštíví zhruba 300 tisíc pacientů. Při tomto počtu pacientů vedení ON Příbram evidovalo za rok 2014 jen 27 oficiálních stížností. Poděkování pak přišlo 119.
Tisková mluvčí Jitka Kalousková však zdůrazňuje, že nemocnice může řešit jen stížnosti, které obdrží. „Anonymní příspěvky na sociálních sítích, jejichž objektivita a racionální základ se velmi různí, řešit nemůžeme,“ řekla již dříve našemu portálu. Aktuální stanovisko se nám bohužel získat nepodařilo.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: MJ