Modernizace obchodní zóny u příbramského Tesca dokončena. Známe nové nájemce
Nepřehlédněte
6. prosince 2024 (07:00)
foto: CPI Property Group / Jakub Velen / se souhlasem
Přestavba retailového parku CityMarket u hypermarketu Tesco v Příbrami byla dokončena. Přinese moderní vzhled, méně nájemců ve větších obchodních jednotkách a staronové značky.
CPI Property Group úspěšně dokončila přestavbu retail parku CityMarket v Příbrami. Běžnému občanovi nejspíš docvakne, o co se vlastně jedná, až když se řekne venkovní obchodní zóna u Tesca a OBI na Zdaboři. Projekt, jehož realizace začala v květnu letošního roku, byl dokončen během pouhých pěti měsíců. Modernizace se výrazně dotkla původní podoby areálu, který se veřejnosti poprvé otevřel v roce 2008, a přizpůsobila jej současným požadavkům nájemců i zákazníků.
„Naším hlavním cílem zde bylo implementovat nejnovější technologické i estetické standardy v souladu s parametry konkurenceschopnosti současných retail parků,“ vysvětluje Róbert Dikan, senior asset manager CPI Property Group, a dodává: „Věříme, že tato investice přinese dlouhodobý přínos našim zákazníkům i nájemcům.“
Přestavba zahrnovala kompletní změnu fasády, sjednocení markýz nad vstupy a modernizaci výkladců. Výrazně se proměnila dispozice nájemních jednotek – původní menší prostory o velikosti 50–200 m² se transformovaly v šestici prodejen s větší prodejní plochou, dohromady čítající 3 850 m2. Drogerie Rossmann, Pepco, Planeo, TEDi či Akvazoo již brzy přivítá první návštěvníky.
Přestavba zahrnovala kompletní změnu fasády, sjednocení markýz nad vstupy a modernizaci výkladců. Výrazně se proměnila dispozice nájemních jednotek – původní menší prostory o velikosti 50–200 m² se transformovaly v šestici prodejen s větší prodejní plochou, dohromady čítající 3 850 m2. Drogerie Rossmann, Pepco, Planeo, TEDi či Akvazoo již brzy přivítá první návštěvníky.
Skladba nových nájemců ponechá část zákazníků nejspíš chladnou, neboť se zčásti jedná o značky, které zde již působí nebo v minulosti působily a řadí se do kategorie tzv. diskontních obchodů. Část Příbramáků toužila spíše po značkách typu C&A, H&M nebo Decathlon, které patří mezi tzv. fast fashion řetězce a nabízejí módní oblečení za dostupné ceny. Ty se však koncentrují prakticky výhradě jen do obchodních center ve velkých spádových oblastech a koncept maloobchodních jednotek v retail parcích není součástí jejich obchodní strategie.
Nedílnou součástí rekonstrukce byly rovněž technické úpravy, jako je modernizace vzduchotechniky, chladicích systémů a rozvodů. Pro lepší vizibilitu směrem k zákazníkům byl retail park nově označen logem na střeše a aktualizovaným pylonem viditelným ze všech příjezdových směrů.
CityMarket je součástí největší obchodní zóny v Příbrami s celkovou pronajímatelnou plochou přes 17 650 m². Kromě retail parku se zde nachází hypermarket Tesco, hobbymarket OBI či fast food KFC.
Nedílnou součástí rekonstrukce byly rovněž technické úpravy, jako je modernizace vzduchotechniky, chladicích systémů a rozvodů. Pro lepší vizibilitu směrem k zákazníkům byl retail park nově označen logem na střeše a aktualizovaným pylonem viditelným ze všech příjezdových směrů.
CityMarket je součástí největší obchodní zóny v Příbrami s celkovou pronajímatelnou plochou přes 17 650 m². Kromě retail parku se zde nachází hypermarket Tesco, hobbymarket OBI či fast food KFC.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: Oldřich Kozák