Město vypsalo výběrové řízení na vedoucí odborů, čas mají do 5. února
26. ledna 2015 (14:51)
Nově vzniklý Odbor občanských agend a Odbor správy majetku budou mít od 1. dubna nového vedoucího. Město Příbram v minulém týdnu na úřední desce a webových stránkách města zveřejnilo výběrové řízení na tyto pozice. Vedoucí obou odborů budou zařazeni do 11. platové třídy.
Vedoucí Odboru občanských agend bude mít na starosti komplexní zajišťování státní správy na úseku matriky, občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel. Dále bude zajišťovat činností na úsecích bezpečnosti, obrany, krizového řízení, integrovaného záchranného systému, záchranného bezpečnostního systému, ochrany obyvatelstva, požární ochrany, prevence závažných havárií a zabezpečení ochrany zvláštních skutečností.
Podmínkou je vysokoškolské vzdělání
Budoucí vedoucí musí mít vysokoškolské vzdělání, minimálně 3 roky praxe v pozici vedoucího pracovníka, měl by umět s PC a být aktivním řidičem skupiny B. Výhodou je praxe ve veřejné správě a také zkouška odborné způsobilosti v předmětné oblasti (ZOZ).
Obdobné jsou i požadavky pro vedoucího Odboru správy majetku. Ten se bude zabývat prodeji a nákupy majetku a také zajišťováním správy, údržby a provozování majetku v rozsahu pozemků, budov a komunikací.
Aktuálně město hledá i člověka na post vedoucího oddělení územního plánování na Stavebním úřadě a také pracovníka na Odboru životního prostředí, který by měl na starosti výkon státní správy na úseku ochrany zemědělského půdního fondu, rostlinolékařské a veterinární péče, ochrany zvířat proti týrání. Kvůli reorganizaci Městského úřadu v Příbrami by mělo být vypsáno celkem 14 výběrových řízení.
Vedoucí Odboru občanských agend bude mít na starosti komplexní zajišťování státní správy na úseku matriky, občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel. Dále bude zajišťovat činností na úsecích bezpečnosti, obrany, krizového řízení, integrovaného záchranného systému, záchranného bezpečnostního systému, ochrany obyvatelstva, požární ochrany, prevence závažných havárií a zabezpečení ochrany zvláštních skutečností.
Podmínkou je vysokoškolské vzdělání
Budoucí vedoucí musí mít vysokoškolské vzdělání, minimálně 3 roky praxe v pozici vedoucího pracovníka, měl by umět s PC a být aktivním řidičem skupiny B. Výhodou je praxe ve veřejné správě a také zkouška odborné způsobilosti v předmětné oblasti (ZOZ).
Obdobné jsou i požadavky pro vedoucího Odboru správy majetku. Ten se bude zabývat prodeji a nákupy majetku a také zajišťováním správy, údržby a provozování majetku v rozsahu pozemků, budov a komunikací.
Aktuálně město hledá i člověka na post vedoucího oddělení územního plánování na Stavebním úřadě a také pracovníka na Odboru životního prostředí, který by měl na starosti výkon státní správy na úseku ochrany zemědělského půdního fondu, rostlinolékařské a veterinární péče, ochrany zvířat proti týrání. Kvůli reorganizaci Městského úřadu v Příbrami by mělo být vypsáno celkem 14 výběrových řízení.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: MěÚ Příbram
autor: MJ