Kampaň Šance pro Příbram získala několik cen
28. února 2015 (16:20)
foto: Šance pro Příbram
Šance pro Příbram získala v pětadvacetičlenném zastupitelstvu města tři mandáty.
Výrazný úspěch zaznamenala se svou loňskou komunální kampaní Šance pro Příbram. V soutěži o nejlepší předvolební kampaň, kterou pořádá Institut politického marketingu (více na www.zlatylistek.cz), získala v odborných kategoriích jedno první, jedno druhé a jedno třetí místo. V počtu nominací skončila v grand kategorii Komunální kampaně na 2. místě.
„Je to obrovský úspěch a máme z něho velkou radost. Kampaň jsme si poctivě odpracovali a rádi na ni vzpomínáme. Vládla při ní perfektní nálada a točila se kolem ní skvělá banda lidí,“ uvedl Vladimír Král, lídr Šance pro Příbram.
Autorem kampaně a jejím realizátorem byl příbramský rodák Milan Hulínský. Ten před více než deseti lety působil ve městě i jako novinář – naposledy v pozici redaktora MF Dnes. Od roku 2003 se zabývá politickým marketingem i marketingovou komunikací pro komerční klienty. „S Vláďou Králem se známe už dvacet let. Na letitém přátelství jsme založili i naši spolupráci při kampani, a to byl velmi dobrý základ. O něco později se přidal i Petr Kareš – neskutečná studnice energie, informací a nápadů. Byla to skvělá jízda,“ řek Milan Hulínský. „Velkou motivací pro nás všechny pak byla citelná touha Příbramáků po změně nedobré atmosféry ve městě,“ dodal.
Šance pro Příbram získala 1. místo za nejlepší kontaktní kampaň, 2. místo za kreativní ideu a 3. místo za tiskovinu (Fofr zprávy). Do soutěže se přihlásilo v jedenácti odborných kategoriích s více než dvěma sty počiny 31 kampaní z loňských komunálních, senátních a evropských voleb. V odborných kategoriích posuzovala porota všechny kampaně dohromady. Do finále pak vždy nominovala tři nejlepší.
„Je to obrovský úspěch a máme z něho velkou radost. Kampaň jsme si poctivě odpracovali a rádi na ni vzpomínáme. Vládla při ní perfektní nálada a točila se kolem ní skvělá banda lidí,“ uvedl Vladimír Král, lídr Šance pro Příbram.
Autorem kampaně a jejím realizátorem byl příbramský rodák Milan Hulínský. Ten před více než deseti lety působil ve městě i jako novinář – naposledy v pozici redaktora MF Dnes. Od roku 2003 se zabývá politickým marketingem i marketingovou komunikací pro komerční klienty. „S Vláďou Králem se známe už dvacet let. Na letitém přátelství jsme založili i naši spolupráci při kampani, a to byl velmi dobrý základ. O něco později se přidal i Petr Kareš – neskutečná studnice energie, informací a nápadů. Byla to skvělá jízda,“ řek Milan Hulínský. „Velkou motivací pro nás všechny pak byla citelná touha Příbramáků po změně nedobré atmosféry ve městě,“ dodal.
Šance pro Příbram získala 1. místo za nejlepší kontaktní kampaň, 2. místo za kreativní ideu a 3. místo za tiskovinu (Fofr zprávy). Do soutěže se přihlásilo v jedenácti odborných kategoriích s více než dvěma sty počiny 31 kampaní z loňských komunálních, senátních a evropských voleb. V odborných kategoriích posuzovala porota všechny kampaně dohromady. Do finále pak vždy nominovala tři nejlepší.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: Šance pro Příbram
autor: Šance pro Příbram