22. 11. svátek má Cecílie

Hostem dnešního chatu byl Václav Dvořák

CHAT S OSOBNOSTÍ
11. listopadu 2017   (12:00)
Hostem dnešního chatu byl Václav Dvořák
foto: pribram.cz

Chat se uskutečnil dnes od 13 hodin do 14 hodin



Pozvání do dnešního chatu přijal Ing. Václav Dvořák, člen zastupitelstva a rady města Příbram. Společník a jednatel společnosti Finvest Příbram, s.r.o. Od roku 2003 daňovým poradcem, v témže roce certifikovaným účetním. Lektoruje řadu odborných seminářů, publikuje v odborném tisku. Absolvent právního vzdělávání na Právnické fakultě MU. Od roku 2011 člen disciplinární komise Komory daňových poradců. Václav Dvořák z hnutí ANO je opozičními zastupiteli kritizován, že město se nedá řídit jako firma a nemá s firmou nic společného.
Podle něj je rozhodně hospodárné, když město dokáže prostředky, které vlastní, využít k získání příjmů, které následně použije na svůj rozvoj.

Chat se uskutečnil dnes od 13 hodin do 14 hodin.

Žádáme diskutující o dodržování slušného vyjadřování v chatu. Redakce si vyhrazuje právo nevhodné příspěvky odstranit.

Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: TP



Osobnost bude (on-line) odpovídat na Vaše dotazy.

(+) PŘIDAT otázku

Dobrý den, zajímalo by mně, jaký máte názor na častou neúčast zastupitelů z řad ANO na jednání zastupitelstev? Proč můžete vy být přítomný skoro vždy, i když jste hodně zaměstnaný? Dále bych ráda věděla, kdo vyvolává podle Vás časté rozbroje? Poslední jednání byla spíše fraška, než veřejné zasedání. Děkuji Petra Bolísková
24. 10. 2017 (12:15:57)   

Dobrý den. Je docela jedno, z jaké strany zastupitel je, neboť zákon o obcích ukládá v §83 všem zastupitelům povinnost zúčastňovat se jednání ZM. Je přirozené, že vážné důvody mohou být omluvou nepřítomnosti. Neplnění této základní povinnosti zastupitele je ale bez sankce. Neúčast koaličních zastupitelů je srovnatelná s neúčastí těch opozičních. Např. vícekrát za sebou se jednání neúčastnili pánové Řihák či Šedivý, nejednou chyběl Petr Kareš. Rozhodně mi více vadí neúčast koaličních zastupitelů. Důvody neúčasti já neznám, ty by měly být hlášeny starostovi. Máte zcela pravdu v tom, že závěr říjnového ZM byl fraškou, bohužel placenou z veřejných peněz. Na to, kdo je původcem nepřístojností na jednání asi budeme mít s pány Řihákem, Karešem či Větrovským rozdílný pohled. Zopakovalo se něco, s čím jsme se setkávali při jednáních nového ZM před 3 roky, kdy chtěla opozice odstavená od korýtek zadupat novou koalici hned v počátcích. Asi se zase blíží volby…

Dobrý den pane zastupiteli. Proč jste nekandidoval do Parlamentu, jako pan Švenda? Mohli jsme mít svého zástupce i na kraji.
24. 10. 2017 (12:59:46)   

Dobrý den, je to jednoduché – nedostal jsem takovou nabídku.

Co říkáte na výsledky voleb? Co si myslíte o Piratech?
24. 10. 2017 (15:05:40)   

Volič je králem jen v den voleb a jeho hlas je nutno respektovat, ať dopadnou jakkoliv. Některé strany dopadly jako sedláci u Chlumce a vymýšlejí nejrůznější komentáře, včetně toho, že prohrála demokracie. Ne – proběhly svobodné volby, čili demokracii bylo učiněno zadost, a jednotlivé strany dostaly účet za své minulé konání. Jsem rád, že ANO výrazně posílilo. Piráti? Nevím, co si o nich mám myslet, protože o nich vlastně nic nevím. Dostali od voličů šanci a mohou ukázat, co umí. Myslím ale, že pokud nějaká strana dopředu říká, že bude jenom v opozici, tak tím vlastně rezignuje na svůj program, protože z opozičních lavic se toho mnoho neprosadí, tam se dá jen něčemu bránit.

Dobrý den.kolik dalo mesto na fotbal?1fk?Budou vracet peníze ?? Když už nejsou v první lize ??
24. 10. 2017 (15:09:40)   

Dobrý den. Město dalo v roce 2017 formou dotace 1. FK Příbram a.s. částku 3,75 mil Kč. To, že tým dospělých sestoupil z nejvyšší soutěže, na to nemá žádný vliv, protože peníze z dotace jsou určené mládeži, ne dospělým.

Dobrý večer. Budete v komunálních volbách v příštím roce kandidovat?! A jestli ano, tak za jakou stranu?
24. 10. 2017 (18:53:34)   

Dobrý den. Pokud budu v příštích komunálních volbách kandidovat, tak jen za ANO. Protože nejsem členem ANO, je tu hlavně otázka, zda o moji pomoc bud mít ANO zájem. Já bych byl velmi rád, kdyby město pokračovalo v současném ozdravném trendu a nechtěl bych, aby se vrátily „staré časy“. Ale o tom rozhodnou voliči.

Volil jsem ANO a nelituji toho, jen mě vadí nejednotnost pri jednání v zastupitelstvu. Starosta by si měl udělat pořádek a odvolat zastupitele ANO, kteří jdou proti programu, který byl před volbami přednesen. Jinak se mi líbí váš klid pri napadání opozici.
24. 10. 2017 (19:19:26)   

Náš zastupitelský klub má pravidelně před jednáním zastupitelstva porady, kde si vysvětlujeme, diskutujeme. Téměř vždy se dohodneme na jednotném postupu, aniž by byl kdokoliv k něčemu nucen. Někdy si řekneme, že bude každý hlasovat tak, jak to sám vidí. Není v pravomoci starosty, aby někoho odvolával. Např. když se zastupitelé Danda a Stefanidesová – poté, co nedostali požadovaná placená místa – odklonili od ANO k opozici, tak s tím starosta nic neudělá, mandát budou držet celé volební období. Díky za pochvalu za klid, snažím se, byť je to někdy těžké. 

Pane Dvořáku budete kandidovat na starostu?
24. 10. 2017 (22:07:51)   

To nevím, jsou jen takové úvahy. Muselo by takové přání projevit ANO, které bude sestavovat kandidátku. Museli bychom se v zásadních věcech shodnout na problémech a prioritách města, na personálních řešeních. Na to, aby tyto myšlenky dozrály, je ještě chvíli čas.

Proč se pane Dvořáku chováte neurvalým způsobem při jednání zastupitelstva . Vaše vyjadřování je velmi nedůstojné zastupitele. Ekonomika Vám jde, ale chování nikoliv.
24. 10. 2017 (22:12:25)   

Mrzí mne, pokud mé chování na zastupitelstvu hodnotíte jako neurvalé a nedůstojné. Snažím se o pravý opak. Má vystoupení na jednání zastupitelstva se dají rozdělit do 3 oblastí. Především vysvětluji některé materiály, hlavně ty s ekonomickým obsahem. Dále se snažím odpovídat na dotazy zastupitelů k těmto materiálům. A nakonec se někdy bráním útokům na svoji osobu. V řadě případů těchto útoků odpovím jednou a pak mlčím, protože seznám, že druhé straně nejde o věc, ale jen o vytváření konfliktů, a nemá cenu takovou diskusi dále podporovat. Vždy se snažím mluvit stručně, věcně, slušně, vážím si času.

Dobrý den, jak hodnotíte dosavadní tři roky v politice? Co se Vám povedlo a co naopak Vám život ve veřejném životě vzal?
25. 10. 2017 (08:22:39)   

Dobrý den. Spousta lidí se mne ptá, zda nelituji toho, že jsem vstoupil do komunální politiky a moje odpověď bývá, že ne. Práce pro město mi bere přibližně polovinu času. Setkávám se někdy s malostí a zlomyslností, někdy s nízkou profesionalitou. Štve mne, když slyším, že někdo něco nahlas říká a já cítím, že ve skutečnosti sleduje něco jiného. To jsou projevy té špinavé politiky, o které se všeobecně – a pravdivě - mluví. Určitě jsem přišel o spoustu peněz. Za čas věnovaný městu sice něco dostávám, ale podnikáním bych si dokázal vydělat mnohem více. Na druhou stranu vidím ozdravující se ekonomiku města, která nám umožňuje nebýt tak závislí na dotacích – a dostat třeba Novák do staré a ještě větší krásy. To by při starém stylu hospodaření vůbec nešlo. Vidím stále lepší fungování městského úřadu, prosperitu našich příspěvkových organizací. Opakuji, že vše se odvíjí od zdravé ekonomiky, bez peněz nejde nic. A díky těmto pozitivům, která převáží nad ztrátami, svého angažmá v příbramské politice nelituji.

Byl jste v několika různých politických stranách. Teď jste v ANU. Vaše migrace je velká a nestála. Proč tomu tak je? Proč utíkáte, když strana zrovna nekvete. Z mnoha politických stran Vás i vyhodili , ptám se proč? Děkuji za odpověď.
25. 10. 2017 (15:32:31)   

Pro upřesnění: za totality jsem byl členem KSČ, neměl jsem tam ani tu nejmenší funkci. Po revoluci jsem vstoupil do ODS, která se mi jevila jako zdravá síla vedoucí zem k prosperitě. Jenže ODS ovládli kmotři a tato strana dle mého soudu začala sledovat jen zájem skupinky vyvolených. Provalil se tam daňový skandál. ODS odmítla vyvodit důsledky, proto jsem z ní vystoupil a vstoupil do Unie Svobody, která se tehdy jevila jako ideový nástupce ODS. Po čase ale i tuto stranu ovládli podivní lidé, zpravidla s rodokmenem vystaveným v ODS. Bojoval jsem za ideály, na kterých Unie vznikla, nicméně vyhráli lidé kolem Pavla Němce a tam už jsem dále být nemohl. Od té doby jsem v žádné straně nebyl, i za ANO jsem kandidoval jako nestraník. Odnikud mne nevyhodili. Vysvětloval jsem toto už stokrát, a je na lidech, aby si z toho vzali své.

Dobrý den, budete kandidovat v následujícím období v komunálních volbách? Pokud by jste byl teoreticky zvolen do pozice místostarosty, případně starosty, budete vykonávat funkci na 100%? Myslím tím, zda budete pokračovat v podnikatelské činnosti? Děkuji za odpověď. Petra
26. 10. 2017 (09:26:33)   

Dobrý den, to je otázka na tělo. Přes 20 let buduji svoji účetní a daňovou firmu, která má docela dobré jméno. Je to výsledek velké dřiny, do práce chodím 7 dní v týdnu. Ve firmě pracují zaměstnanci, je na nás závislých mnoho podnikatelů. Tato firma zatím nedokáže fungovat na současné úrovni beze mne, není tam jiný daňový poradce. Tímto vysvětluji, že se své odborné práce nevzdám, jen si umím představit její omezení. Na druhou stranu, výkon Vámi zmiňovaných funkcí je do velké míry manažerská záležitost a umím si představit skloubení obou pozic, navíc při mém časovém nasazení. Lze to řešit jako výkon neuvolněné funkce. A nakonec dodám, že nechci být finančně závislý na politice. Odstrašující příklady této závislosti vidíme na řadě případů kolem sebe.

Dobrý den pane Dvořák, chtěl bych se zeptat jestli jste za jedno se zastupitelstvem z ekonomického hlediska, ohledně tak rozsáhlé rekonstrukce příbramského bazénu? Myslíte si, že se takové peníze vůbec někdy navrátí? Nebojíte se, že to bude spíše prodělečné? Samozřejmě všichni víme jak bazén vypadá, ale nebylo by nakonec lepší investovat do stávající budovy včetně venkovní a prostě to jenom zmodernizovat? Zaměnit tobogány, přidat vícero prvků a pod.. díky.
26. 10. 2017 (19:04:46)   

Dobrý den. Problematika bazénu je složitá, nejednoznačná a zastupitelstvo na ni nemá jednotný pohled. Za sebe mohou říci, že podporuji záměr rekonstrukce (přeměnu bazénu na aquapark). Jedním dechem zároveň říkám, že si můžeme dovolit jen to, co je v ekonomických možnostech města. Cena za aquapark kolem 250 mil Kč je podle mne únosná. Na toto téma ještě budou probíhat dlouhé debaty, nic není zcela rozhodnuto a vzhledem k významu a dlouhodobosti projektu padnou rozhodnutí na jednání zastupitelstva.

Pane Dvořáku při sledování zastupitelstev a výstupů na Fonce nebo v médiích jsem si všimnul toho, že stále kritizujete opoziční zastupitele. Někdy i shazujete své kolegy a vaše výřečnost je jak kdyby jste tam seděl sám. Neměl by jste se třeba zamyslet nad sebou? Nebo je to nějáká politická taktika? Jste neoblíbený , ale více bodů nachytá opozice, která si už z vás jako osoby dělá srandu. Jen mě zajímalo proč , když promluvíte tak kritizujete. Děkuji Jirka .
27. 10. 2017 (16:13:20)   

Těžko Vám na to odpovídat, protože si myslím, že tak nevystupuji. Ano, někdy se dostávám do rozporů s některými opozičními zastupiteli. Občas při práci na radnici vykopeme a řešíme starého kostlivce, a pak se i na jednání zastupitelstva můžeme dostat na staré časy – např. při řešení odpisu starých nedobytných pohledávek v řádu desítek milionů Kč. Někdy mi u zastupitelů vadí povrchní hodnocení probíraných témat, kde chybí právní a ekonomická základna, zodpovědnost. Někdy to je vyložené politikaření. Že bych se ale rád s někým dohadoval či hádal, to ne. Dodám k tomu, že tyto konflikty mám stále se stejnými zastupiteli. Je řada opozičních zastupitelů, kde sice můžeme mít rozporné pohledy, ale normálně diskutujeme: pan Molnár z ČSSD, zastupitelé KSČM, paní Říhová ze Šance a další. Píšete o shazování kolegů – to opravdu nevím, co máte na mysli, a tvrdím, že jsem to nikdy neudělal. Že jsem neoblíbený? Možná, ale moje úloha není být oblíbený, nýbrž hlídat ekonomické zdraví města. Je fakt, že hlídat městkou kasu je nezáviděníhodný úkol a mluvit za mne mohou jenom kladné ratingy a audity. Ptáte se na taktiku. Ne, jednám zcela otevřeně, předvídatelně, bez skrytých cílů. Nechť voliči vyhodnotí, zda jim moje osoba na radnici vyhovuje a já to samozřejmě přijmu.

Dobrý den. Jak hodnotíte dosavadní koaliční spolupráci s TOP 09?
01. 11. 2017 (11:42:26)   

Dobrý den, dobře. Po posledních volbách to byl pro ANO nejlepší koaliční partner. Jako asi všude, občas něco zaskřípalo, ale podstatné je celkové hodnocení. Pro mne je hlavním partnerem z TOP místostarosta Václav Švenda a mohu říci, že to je slušný, zodpovědný a inteligentní člověk. Umím si dobře představit budoucí spolupráci. Potvrzuje se, že na komunální úrovni nejde o stranický dres, ale o osobnosti.

Dobrý den,jaký máte názor na rekonstrukci aquaparku ?!Investice mi přijde moc velká !!!
02. 11. 2017 (05:35:48)   

Dobrý den. Je to bezesporu obrovská investice, taková tu zatím nebyla. Máte asi na mysli, že to je investice nad rámec možností města. Zda to dobře zvládneme či ne souvisí s řadou okolností. V první řadě se skutečnou cenou vzešlou z konečného projektu – ten zatím nemáme – a potom z výběrového řízení na dodávku stavby. A také s dalšími potřebnými investicemi, peněžními zdroji a rezervami města. Považoval bych za nebezpečné, aby se počítalo s tím, že celá stavba bude – bez spoluúčasti města – financována jen z úvěru. Hodně důležitá bude skutečná ekonomika nového aquaparku, ale tu zatím můžeme jen odhadovat. Velký význam bude mít další vývoj národního hospodářství a jeho dopad na daňové příjmy města. Právě proto, že tady je řada neznámých, považuji za potřebné jednak nepřekročit nějakou částku celkové investice a dále mít na účtech města rezervu na tuto stavbu.

Dobré ráno! Dlouho jsem váhala, kde položit otázku. V tomto rozhovoru bych si ráda postěžovala na stav mateřinky v Jáchymovské ulici. Je fajn, že jste školku zateplili, ale byl jste se podívat uvnitř? Na oko jste kvůli volbám školku zateplili, ale jak to vypadá uvnitř? Plíseň je uplně všude, a v tom máme naše děti? Nemělo by město investovat do těch nejmenších? Dcera tam denně přespává a bojíme se, aby nedostala astma!!!!! Navrch se kvůli lasům školka zkráslila, ale běžte se podívat dovnitř. Jana
02. 11. 2017 (05:48:38)   

Dobrý den, na tuto otázku neumím odpovědět. Pokud je stav v nějaké MŠ špatný, musí jít tato informace k vedoucí školského odboru města a případně k místostarostovi Václavu Švendovi, který má ve svém rezortu školství. Jejich prostřednictvím se dostane aktuální potřeba školky k dalším kompetentním místům a zjedná se náprava. Do škol a školek se v Příbrami investuje hodně, na děti nezapomínáme. Ke mně se nějaký špatný stav v této školce nedonesl. Ubezpečuji Vás, že já nic účelově kvůli hlasům voličům nedělám.

Dobrý den pane Dvořáku. Na jakém místě kandidátky za ANO budete při volbách 2018?
07. 11. 2017 (09:02:11)   

Dobrý den, jak jsem se již vyjádřil – pokud budu kandidovat, tak jen na kandidátce ANO. Zda tam budu a na kterém místě, to je věcí mého budoucího jednání s hnutím ANO.

Dobrý den. Zajímá mě Váš osobní názor ohledně plaveckého bazénu a jeho přestavby. Děkuji Bouček Zdeněk
11. 11. 2017 (13:15:52)   

Dobrý den. Hlavní východisko je v tom, že bazén je trestuhodně zanedbaný a něco se udělat musí, jinak hrozí velký malér. Soupeří spolu 2 myšlenky: oprava současného stavu a rekonstrukce na aquapark. První varianta vyjde dle nejhrubších odhadů na 100 mil Kč, ale může to být i více. Již nyní, při projektování případné rekonstrukce totiž projektanti přicházejí na to, že stávající stavební konstrukce jsou v horším stavu, než se původně předpokládalo. Mně by se více líbila rekonstrukce do podoby aquaparku. Pořád ale platí, že si město může dovolit jen to, na co má. Původní odhady mluvily o ceně 250 mil Kč a o této částce jednalo zastupitelstvo, když odsouhlasilo zahájení projektových prací. Z konečného projektu vypadne mnohem přesnější odhad a ještě přesnější číslo by vzešlo ze soutěže o stavební zakázku. Budou-li tyto ceny stále někde kolem 250 mil Kč, nebál bych se toho. Jak dobře víme z praxe, stavba se při realizaci vždy o něco prodraží. Proto považuji zároveň za důležité, aby město mělo dostatečnou finanční rezervu na tyto situace. Rád bych měl v Příbrami skutečný aquapark, ale ne za cenu finančního hazardu.

Dobrý den pane inzenyre. Rád bych se zeptal jak vidíte případné oddělení plaveckého bazenu/budoucího aquaparku od organizace Sportovní zařízení města Příbram. Dle dostupných informací má vzniknout nová organizace zabývající se pouze provozem Aquaparku. Vidíte to jako správné řešení? Děkuji a přeji mnoho štěstí. Tomáš C.
12. 11. 2017 (13:17:55)   

Někdy na jaře, když jsme se tímto problémem v radě města zabývali, to vypadalo jako správné řešení. Důvodem bylo to, že jsme chtěli, aby byl nový aquapark řízen s větší energií a schopností z této obrovské investice vytěžit takové tržby, které odpovídají jejím možnostem. Situace se od té doby změnila, do čela SZM nastoupil zřejmě schopný a podnikatelsky uvažující ředitel. V současné době vidím jako správné počkat s rozhodnutím o tomto kroku do té doby, než budeme mít více informací, než se situace více vyjasní.

Připraveno je 19 otázek.







Další články

Advent na Příbramsku zahájí jarmarky, koncerty a rozsvícení vánočních stromů Advent na Příbramsku zahájí jarmarky, koncerty a rozsvícení vánočních stromů První adventní neděle letos připadá na 1. prosince, některé obce v regionu se do … Kam za sportem o víkendu? V Příbrami se představí nejlepší amatérští bojovníci MMA Kam za sportem o víkendu? V Příbrami se představí nejlepší amatérští bojovníci MMA Víkendová nabídka sportů v Příbrami je vcelku pestrá. Nejprve můžete v sobotu zajít … D4 mezi Příbramí a Pískem zahájí provoz v týdnu od 16. prosince D4 mezi Příbramí a Pískem zahájí provoz v týdnu od 16. prosince Celý úsek nové dálnice mezi Příbramí a Pískem bude kompletně zprovozněn v polovině … Gertrudy pořádají charitativní bazar na pomoc zvířatům bez domova Gertrudy pořádají charitativní bazar na pomoc zvířatům bez domova Už po osmé pořádá nezisková organizace Gertrudy, z.s. charitativní bazar na podporu … PR Antonín Schejbal: Autentický hudební klub v Příbrami chybí Antonín Schejbal: Autentický hudební klub v Příbrami chybí Provozoval „jediný undergroundový“ klub v Příbrami, je příbramským zastupitelem za … ROZHOVOR Vánoční strom v Příbrami už je ozdobený. Rozsvícen bude 1. prosince Vánoční strom v Příbrami už je ozdobený. Rozsvícen bude 1. prosince Tento týden zavládl na náměstí Příbrami ruch. S pomocí techniky byla ozdobena vánoční … Do Česka před víkendem přichází zimní počasí, od neděle se ale oteplí Do Česka před víkendem přichází zimní počasí, od neděle se ale oteplí Česko se včera dočkalo první sněhové nadílky. Sněžit a mrznout může i přes … Starý Rožmitál bude mít nový most. Ten devadesátiletý se právě demoluje Starý Rožmitál bude mít nový most. Ten devadesátiletý se právě demoluje V pondělí dodavatelská firma uzavřela starý most přes Vlčavu ve Starém Rožmitálu. … Na Monínci začala zimní sezona, v areálu vyrábějí sníh i při vyšších teplotách Na Monínci začala zimní sezona, v areálu vyrábějí sníh i při vyšších teplotách Na Monínci odstartovala v neděli 17.11. lyžařská sezona. O výrobu sněhu se stará …
První obchodníci tento týden zahajují prodej vánočních stromků První obchodníci tento týden zahajují prodej vánočních stromků Začíná prodej vánočních stromků. Nejprodávanější jedle kavkazská mírně …
Kodex redakce Reklama Pro média Kontakty
Provozovatel portálu pribram.cz Příbram Média s.r.o.
Na Flusárně 168
261 01 Příbram III

IČ: 21829021
DIČ: CZ21829021
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku
městského soudu v Praze - oddíl C, vložka 407087.


Redakce zpravodajství portálu pribram.cz
Společnost Příbram Média s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.

Autorská práva vyhrazena. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření jakýmkoli způsobem, mechanickým nebo elektronickým, v českém nebo jiném jazyce či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez písemného souhlasu společnosti Příbram Média s.r.o. zakázáno.
2014 - 2024 © Příbram Média s.r.o.Všechna práva vyhrazena. webdesign | websystem | KAO.cz
Nastavení souborů cookies
Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?
Informace o cookies
Souhlasím Přizpůsobit
Podrobné nastavení cookies « zpět
Soubory cookie používáme k zajištění základních funkcí webu a ke zlepšení vašeho uživatelského zážitku. Souhlas pro každou kategorii můžete kdykoliv změnit.

Nezbytné cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Tyto soubory zajišťují uchovávání produktů v košíku, zobrazování seznamu oblíbených výrobků, správné fungování filtrů, nebo přihlášení. Bez těchto souborů cookies nebude webová stránka správně fungovat a ve výchozím nastavení jsou povoleny a nelze je zakázat. Tyto soubory cookies neukládají žádné osobně identifikovatelné informace.
Cookies pro marketing
Umožňují nám sledovat souhrnné informace o návštěvnosti stránek a využívání různých funkcí. To nám pomáhá naše weby zlepšovat tak, aby Vám lépe sloužily. Analytické cookies jsou nastavovány třetími stranami - Google Analytics, TOP list.

Povolit všechny kategorie cookies Povolit vybrané kategorie cookies