Dopravu po D4 čekají perné chvíle. Provoz bude dočasně sveden přes kruhový objezd
18. ledna 2017 (06:33)
Řidiče, kteří cestují po dálnici D4, čekají zřejmě od konce března perné chvíle. Právě od té doby by mělo dojít ke stavbě nového mostu na Skalce, který je v havarijním stavu. Jeho likvidace a nová stavba potrvá zhruba půl roku. Provoz po dálnici D4 bude po tuto dobu sveden přes kruhový objezd a následně přes doprovodné komunikace tak, aby mohly probíhat stavební práce na stavbě mostu.
„Kapacita té okružní křižovatky je navržena, aby řešila dopravu Příbram – Sedlčany a místní dopravu z Dubence. Tím, že se tam převede doprava ze Strakonické, tak je jasné, že ta kapacita stačit nebude a bude problém tam projet hlavně ve špičkách,“ sdělil našemu portálu Jan Paclík, který je hlavním technickým dozorem stavby prodloužení dálnice D4. Problém tak budou mít především řidiči, kteří pojedou z Příbrami a budou muset dávat přednost těm, kteří pojedou směrem od Prahy.
Variantu výstavby ještě musí schválit policie. Pokud by se ale dálnice uzavřela v obou směrech a stavebníci by měli možnost nerušeně pracovat, měl by nový most stát do půl roku. V případě částečného uzavírání mostu by se doba značně prodloužila. Akce je plánována zhruba 5 let dopředu. Nyní by měla být realizace spojena tak, aby byl most hotový společně s prodlužovaným úsekem dálnice D4. Mosty přes dálnici byly rekonstruovány i u Dobříše a u Mníšku pod Brdy. Podle Paclíka je uzavření dálnice a stavba mostu najednou nejrozumnějším řešením.
Tip redakce: O výstavbě dálnice D4 jsme vás exkluzivně informovali již ZDE. Na průběh stavby se pak můžete podívat ZDE.
„Kapacita té okružní křižovatky je navržena, aby řešila dopravu Příbram – Sedlčany a místní dopravu z Dubence. Tím, že se tam převede doprava ze Strakonické, tak je jasné, že ta kapacita stačit nebude a bude problém tam projet hlavně ve špičkách,“ sdělil našemu portálu Jan Paclík, který je hlavním technickým dozorem stavby prodloužení dálnice D4. Problém tak budou mít především řidiči, kteří pojedou z Příbrami a budou muset dávat přednost těm, kteří pojedou směrem od Prahy.
Variantu výstavby ještě musí schválit policie. Pokud by se ale dálnice uzavřela v obou směrech a stavebníci by měli možnost nerušeně pracovat, měl by nový most stát do půl roku. V případě částečného uzavírání mostu by se doba značně prodloužila. Akce je plánována zhruba 5 let dopředu. Nyní by měla být realizace spojena tak, aby byl most hotový společně s prodlužovaným úsekem dálnice D4. Mosty přes dálnici byly rekonstruovány i u Dobříše a u Mníšku pod Brdy. Podle Paclíka je uzavření dálnice a stavba mostu najednou nejrozumnějším řešením.
Tip redakce: O výstavbě dálnice D4 jsme vás exkluzivně informovali již ZDE. Na průběh stavby se pak můžete podívat ZDE.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: MJ