Dobříš získala ocenění ministerstva za přívětivý úřad. Pomohl „Virtuální lístek“
20. října 2025 (09:20)

foto: Ilustrační foto / MěÚ Dobříš
Nechce se vám na úřadě čekat, až přijdete na řadu? V Dobříši už nemusíte. Město totiž zavedlo inovativní službu s názvem Virtuální lístek, která občanům umožňuje pohodlně si zarezervovat místo ve frontě z mobilu nebo počítače. Díky ní si mohou naplánovat návštěvu úřadu podle svých časových možností a přijít až ve chvíli, kdy jsou skutečně na řadě.
Za tento moderní přístup k občanům a zjednodušení komunikace s veřejnou správou získalo město Dobříš prestižní ocenění Ministerstva vnitra ČR – Přívětivý úřad.
Virtuální lístek představuje další krok v digitalizaci městských služeb. Občané se díky němu mohou online objednat na konkrétní agendu, sledovat v reálném čase průběh odbavení a být informováni o tom, kdy se blíží jejich řada. To znamená méně čekání, méně stresu a efektivnější provoz úřadu.
Podle vedení města bylo cílem udělat úřad otevřenější, modernější a vstřícnější k lidem. Virtuální lístek se osvědčil a občané si pochvalují přehlednost systému i to, že nemusí trávit dlouhé minuty v čekárně.
Zavedení této služby má pozitivní dopady nejen na občany, ale i na samotné zaměstnance. Menší tlačenice, jasný systém odbavení a klidnější prostředí přispívají k lepšímu kontaktu mezi úředníky a veřejností. Díky lepší organizaci se daří snižovat čekací doby a zvyšovat celkovou spokojenost.
Město Dobříš dlouhodobě usiluje o to, aby úřad byl nejen funkční, ale také přátelský a vstřícný. Zavedení Virtuálního lístku je jedním z kroků, které pomáhají městu posouvat se vpřed v oblasti moderní a otevřené veřejné správy.
Podle vedení města bylo cílem udělat úřad otevřenější, modernější a vstřícnější k lidem. Virtuální lístek se osvědčil a občané si pochvalují přehlednost systému i to, že nemusí trávit dlouhé minuty v čekárně.
Zavedení této služby má pozitivní dopady nejen na občany, ale i na samotné zaměstnance. Menší tlačenice, jasný systém odbavení a klidnější prostředí přispívají k lepšímu kontaktu mezi úředníky a veřejností. Díky lepší organizaci se daří snižovat čekací doby a zvyšovat celkovou spokojenost.
Město Dobříš dlouhodobě usiluje o to, aby úřad byl nejen funkční, ale také přátelský a vstřícný. Zavedení Virtuálního lístku je jedním z kroků, které pomáhají městu posouvat se vpřed v oblasti moderní a otevřené veřejné správy.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
autor: Anna Svobodová
Další články









