Dobříš má novou službu pro občany - „Hlášení rozhlasu“
18. dubna 2017 (19:19)
Radnice tuto služby pro občany Dobříše testovala od listopadu loňského roku do konce letošního ledna. Od března pak služba běží v ostrém provozu. Služba je navíc levnější než klasické vysílání obecního rozhlasu.
Ve městě sice rozhlas funguje, ale nemá ideální pokrytí a slyšitelnost a ze své podstaty může přenášet pouze zvuk, což je někdy málo. Proto se vedení města rozhodlo začít využívat tuto moderní službu. „Aplikace umí posílat SMS, MMS, e-maily a má případně vlastní prostředí pro chytré telefony, je tak možné lépe informovat obyvatele. Občan nemusí být v doslechu rozhlasu a zprávu si přečte, jakmile mu to vyhovuje,“ vysvětluje tisková mluvčí města Nikol Sevaldová.
Hlavním cílem bylo posílit komunikaci s občany, kteří nevyužívají sociální sítě a internet. Formou SMS může vedení města upozornit na důležité zprávy (např. výpadek elektřiny, odstávka vody, konání zastupitelstva apod.). „Každý uživatel si může zvolit, které okruhy informací ho zajímají, a my pak třídíme informace dle místa vzniku, tedy například dle ulice a tak dále,“ dodává tisková mluvčí.
Aplikace je připravena i na krizové situace a je schopná informovat všechny občany v případě povodní a jiných mimořádných událostí. Registrace je jednoduchá a je možné ji provést jak elektronicky (www.mestodobris.cz či Facebook) tak i osobně na informačním středisku v rámci otevírací doby.
Ve městě sice rozhlas funguje, ale nemá ideální pokrytí a slyšitelnost a ze své podstaty může přenášet pouze zvuk, což je někdy málo. Proto se vedení města rozhodlo začít využívat tuto moderní službu. „Aplikace umí posílat SMS, MMS, e-maily a má případně vlastní prostředí pro chytré telefony, je tak možné lépe informovat obyvatele. Občan nemusí být v doslechu rozhlasu a zprávu si přečte, jakmile mu to vyhovuje,“ vysvětluje tisková mluvčí města Nikol Sevaldová.
Hlavním cílem bylo posílit komunikaci s občany, kteří nevyužívají sociální sítě a internet. Formou SMS může vedení města upozornit na důležité zprávy (např. výpadek elektřiny, odstávka vody, konání zastupitelstva apod.). „Každý uživatel si může zvolit, které okruhy informací ho zajímají, a my pak třídíme informace dle místa vzniku, tedy například dle ulice a tak dále,“ dodává tisková mluvčí.
Aplikace je připravena i na krizové situace a je schopná informovat všechny občany v případě povodní a jiných mimořádných událostí. Registrace je jednoduchá a je možné ji provést jak elektronicky (www.mestodobris.cz či Facebook) tak i osobně na informačním středisku v rámci otevírací doby.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: RC